رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در پی موفقیت فیلم «زالاوا» در هفتاد و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی پیام تبریکی را منتشر کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در متن پیام تبریک «علیرضا تابش» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، آمده است: هنرمند گرامی جناب آقای ارسلان امیری کارگردان محترم فیلم  […]

در پی موفقیت فیلم «زالاوا» در هفتاد و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی پیام تبریکی را منتشر کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در متن پیام تبریک «علیرضا تابش» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، آمده است:

هنرمند گرامی

جناب آقای ارسلان امیری

کارگردان محترم فیلم  «زالاوا»

با تقدیم سلام

در آستانه روز ملی سینما، کسب «جایزه بزرگ بخش هفته منتقدین» و همچنین «جایزه فیپرشی (فدراسیون بین‌المللی منتقدان فیلم جهان)» در رویداد مهم هفته منتقدین هفتاد و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز ، کام اهالی فرهنگ و هنر سرزمین‌مان را شیرین کرد. به ارمغان آوردن این شادی را خدمت جنابعالی و همه عوامل این فیلم، صمیمانه تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ توفیق شما را در ادامه مسیر فیلمسازی آرزو دارم.

علیرضا تابش

مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی

«زالاوا» نخستین فیلم بلند سینمایی «ارسلان امیری» است که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و به تهیه‌کنندگی «روح‌الله برادری» و «سمیرا برادری» ساخته شده،

این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر توانست دیپلم افتخار بهترین فیلمبرداری، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین کارگردان فیلم اولی و بهترین فیلمنامه را به دست آورد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار