رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «لختگی» با انتخاب بازیگران و عوامل بزودی مقابل دوربین خواهد رفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «لختگی» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی کاوه دهقانپور و تهیه‌کنندگی مهدی ودادی است که به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین ظرف دو […]

فیلم سینمایی «لختگی» با انتخاب بازیگران و عوامل بزودی مقابل دوربین خواهد رفت.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «لختگی» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی کاوه دهقانپور و تهیه‌کنندگی مهدی ودادی است که به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده و با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین ظرف دو – سه هفته آتی مقابل دوربین می‌رود. گروه این روزها مشغول مذاکره با بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند.
«لختگی» که زمستان سال گذشته موفق به دریافت پروانه ساخت شده، مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستانش آمده: این اراضی سال‌هاست رازی در سینه خود دارد، شاید امروز همان روزیست که باید گوری را نبش کرد و راز خفته را از این اراضی مرموز بیرون کشید… .
اولین نمایش این فیلم سینمایی در چهلمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود.
عواملی که تاکنون حضورشان در «لختگی‌» قطعی شده عبارت هستند از: نویسنده: حسن وارسته، مدیر فیلمبرداری: حمید مهرافروز، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: رامین غفوری، سرپرست گروه کارگردانی: حمیدرضا الیاسی، تدوین: احسان واثقی، مدیر تولید: رضا نوروزی، دستیار کارگردان: مهدی ابراهیمی، مدیر تدارکات: میثم یکتا، مجری طرح:
مجتبی بهرامی، منشی صحنه: شعله یخچالی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار