رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «ابرقهرمان و فراتر از آن»، روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۹:۵۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. تولید و ضبط فصل دوم برنامه «جاذبه» با اجرای صابر خراسانی برای پخش از شبکه افق دیگر خبر امروز تلویزیون است. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مستند «ابرقهرمان و فراتر از آن»، روز سه‌شنبه ۲۳ […]

مستند «ابرقهرمان و فراتر از آن»، روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۹:۵۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. تولید و ضبط فصل دوم برنامه «جاذبه» با اجرای صابر خراسانی برای پخش از شبکه افق دیگر خبر امروز تلویزیون است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مستند «ابرقهرمان و فراتر از آن»، روز سه‌شنبه ۲۳ شهریور ساعت ۱۹:۵۰ از شبکه اول سیما پخش می‌شود. این اثر تهیه شده در گروه فرهنگ، تاریخ و هنر شبکه اول سیما و مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است که با مدت زمان ۶۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.
مستند «ابرقهرمان و فراتر از آن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدحسن یادگاری، بر مبنای مستندات و تحقیقات صورت یافته به میزان ارتباط ابرقهرمانان کتاب‌های کمیک با تاریخ اجتماعی سیاسی آمریکا و جهان اشاره دارد. این مستند با بررسی داستان‌های ابرقهرمانان در ۸۰ سال اخیر به روابط اثرگذار و اثرپذیر این آثار از جامعه آمریکا و جامعه جهانی می‎‌پردازد.
این فیلم مستد به شکل‌گیری و قواعد فرهنگ ابرقهرمانان کتاب‌های کمیک آمریکایی مربوط است. این ابرقهرمانان در دوران مدرن در جوامعی به وجود آمده‌‎اند که در آن هویت یک مسئله اجتماعی، فرهنگی و سیاسی بوده است. این ویژگی اغلب جوامع امروزی را دربرمی گیرد که در آن‌ها صنایع سرگرمی و صنایع خلاق در دهه‌های اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است. ابرقهرمانان در قرن بیستم، انواع سبک‌های زندگی آمریکایی را متناسب با مقتضیات زمان به نمایش گذاشته‌اند و تطابق زندگی ابرقهرمانان هالیوودی مانند سوپرمن و بتمن و مرد عنکبوتی با زیست مردمان آمریکا را می‌توان از طریق نشانه‌های مختلفی مشاهده کرد.

تولید فصل دوم «جاذبه» آغاز شد

تولید و ضبط فصل دوم برنامه «جاذبه» با اجرای صابر خراسانی برای پخش از شبکه افق آغاز شد.

تولید فصل دوم برنامه «جاذبه» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا صابونی و اجرای صابر خراسانی چند روزی است که شروع شده است و این برنامه به زودی روی آنتن شبکه افق می‌رود.
جاذبه ویژه‌برنامه شبکه افق برای ماه صفر است که همانند فصل اول به روایت قصه‌های افرادی می‌پردازد که زندگی هریک به نوعی با ائمه علیه‌السلام پیوند خورده است.
صابر خراسانی در فصل دوم نیز اجرای برنامه را بر عهده دارد. خراسانی در «جاذبه» میزبان مهمانانی از اقصی نقاط ایران است که هریک به سبب گره‌ای در زندگی با گذراندن فرازو نشیب‌های فراوان و توسل به ائمه معصومین علیه‌السلام به روایت قصه خود می‌پردازند.
فصل اول برنامه «جاذبه» با اجرای صابر خراسانی سال گذشته در همین ایام از شبکه افق پخش شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار