رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

روس ها مدعی شده اند می خواهند اولین فیلم بلند سینمایی ساخته شده در فضا را زودتر از پروژه فضایی حماسی تام کروز جلوی دوربین ببرند. به نقل از ورایتی، حدود ۶۰ سال بعد از آنکه شوروی با پرتاب ماهواره اسپوتنیک به فضا آمریکا را در رقابت فضایی شکست داد بار دیگر یک مسابقه فضایی […]

روس ها مدعی شده اند می خواهند اولین فیلم بلند سینمایی ساخته شده در فضا را زودتر از پروژه فضایی حماسی تام کروز جلوی دوربین ببرند.

به نقل از ورایتی، حدود ۶۰ سال بعد از آنکه شوروی با پرتاب ماهواره اسپوتنیک به فضا آمریکا را در رقابت فضایی شکست داد بار دیگر یک مسابقه فضایی جدید بین این دو رقیب داغ شده است.

حالا روس ها مدعی هستند می خواهند اولین فیلم بلند سینمایی ساخته شده در فضا را زودتر از پروژه فضایی حماسی ۲۰۰ میلیون دلاری تام کروز جلوی دوربین ببرند.

عنوان فیلم روس ها «چالش» است. این فیلم داستان یک پزشک روسی است که برای نجات جان یک فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام می شود.

براساس شنیده ها، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تیم تولید این پروژه ماه آینده میلادی برای یک ماموریت ۱۲ روزه به فضا سفر می کنند.

این فیلم در همکاری بین آژانس فضایی روسکوسموس کشور روسیه و شبکه پخش فیلم کانال یک و همینطور استودیوی «زرد، سیاه و سفید» تولید می شود.

کلیم شیپنکو کارگردان فیلم کمدی «پسر یک ثروتمند» که از آن به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ روسیه یاد می شود، کارگردانی فیلم «چالش» را برعهده دارد.

ستاره این فیلم نیز یولیا پرسیلد بازیگر کهنه کار تئاتر و سینمای روسیه است که بعد از یک جستجوی طولانی بین استعدادهای کشور روسیه انتخاب شده است.

طبق برنامه قرار است، کارگردان، بازیگران و دیگر عوامل فیلم روز ۵ اکتبر راهی مدار زمین شوند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار