رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 1 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فرمانده کل ارتش از همراهی ارزشمند رسانه ملی در انعکاس مطلوب بازگشت ناو گروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش قدردانی و تشکر کرد. به نقل از روابط عمومی ارتش،امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از همراهی ارزشمند رسانه ملی و دیگر رسانه‌های کشور در انعکاس مطلوب بازگشت ناو گروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش […]

فرمانده کل ارتش از همراهی ارزشمند رسانه ملی در انعکاس مطلوب بازگشت ناو گروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش قدردانی و تشکر کرد.
به نقل از روابط عمومی ارتش،امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش از همراهی ارزشمند رسانه ملی و دیگر رسانه‌های کشور در انعکاس مطلوب بازگشت ناو گروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش قدردانی و تشکر کرد.
در متن قدردانی فرمانده کل ارتش از رسانه ملی آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ
برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی عسگری
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛
بازگشت غرورآفرین و عزتمندانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیام امیدبخش فرماندهی معظم کل قوا( مدظله العالی ) و همراهی ارزشمند رسانه ملی در انعکاس مطلوب این حماسه ماندگار، موجب امیدواری مردم شریف و فهیم کشورمان و ارتقای روحیه رزم دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.
از راهبری هوشمندانه جنابعالی و تلاش متعهدانه معاونت های محترم سیاسی، سیما، صدا،برون مرزی و امور استان ها و مدیران محترم شبکه ها در ترسیم و تبیین جلوه هایی از اقتداردریایی فرزندان رشید اُمت سربلند ایران اسلامی تقدیر و تشکرکرده، توفیق روز افزون حضرتعالی و مجموعه وزین صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
فرماندهی‌کل ارتش همچنین از تلاش دیگر رسانه‌های وزین و فعال برای پوشش مناسب این مأموریت تاریخی تشکر کرد و افزود: همراهی و همدلی دیگر اصحاب محترم و فکور رسانه ها در تشریح، تبیین و تبلیغ این رویداد بزرگ موجب ایجاد غرور ملی در جامعه شد که لازم می دانم از صاحبان محترم اندیشه و قلم در خبرگزاری‌ها، مطبوعات، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و رسانه های فعال در فضای مجازی نیز صمیمانه قدردانی و تشکر کنم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی»
منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار