رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه 31 شهریور 1400 - 13:18
  • کد خبر : 77209
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایشنامه «کرکس» در ایرانشهر به روی صحنه می رود

نمایشنامه «کرکس» نوشته سودابه فضایلی با کارگردانی فرزاد امینی از ششم مهر ماه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، با بهبود شرایط و گذر از پیک پنجم کرونا، فرزاد امینی نمایش کرکس نوشته سودابه فضایلی را از ششم مهر ماه در سالن استاد […]

نمایشنامه «کرکس» نوشته سودابه فضایلی با کارگردانی فرزاد امینی از ششم مهر ماه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی گروه، با بهبود شرایط و گذر از پیک پنجم کرونا، فرزاد امینی نمایش کرکس نوشته سودابه فضایلی را از ششم مهر ماه در سالن استاد ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه خواهد برد.
امینی که در کارنامه خود کارگردانی آثاری همچون؛ «من از سگ بودنم چیزهای جدیدی فهمیده بودم»، «عشق سال های وبا»، «آه شهلا این گاوی که جلوم داره راه میره، اسمش داووده»، «هیپولیت»، «ترس و لرز» و «یازده جریحه روح» را دارد، درباره این نمایش می گوید: «کرکس نمایشنامه ای‌است که استاد فضایلی آنرا در سال ۱۳۴۸ نوشته است. کرکس یک تراژدی مدرن است در فضائی از سمبولیسم و بیانِ تو‌ در‌‌ تویِ درامِ سودابه فضایلی. درامى که مختصِ اوست. هم در رمان‌هایش و هم در نمایشنامه‌هایش».
یادآور می‌شود نمایش «کرکس» به کارگردانی فرزاد امینی از ۶مهر، در تماشاخانه ایرانشهر اجرا خواهد شد. بازیگران این نمایش به ترتیب الفبا از این قرارند: نازنین زهرا برومند، محمد پسندیده کار، ژاله رازبان صفا، آزیتا رحیمی، ماهان ریاضی، میلاد صفوی، مونا کریمی، شاهین عبدیان، غزل منعمی، یاسمن مومنی و مهناز میرجلیلی. همچنین؛ غزاله فراهانى کیا طراح لباس و محمدعلى کنجدى دستیار کارگردان این اثر نمایشى هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار