رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

«زیر پلک» عنوان فیلمی کوتاه به کارگردانی بیژن میرباقری و به سرمایه‌گذاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که لیلا زارع در آن به ایفای نقش پرداخته است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، لیلا زارع، حامد بیسادی و غفور صدرخسروی بازیگران «زیر پلک» […]

«زیر پلک» عنوان فیلمی کوتاه به کارگردانی بیژن میرباقری و به سرمایه‌گذاری مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است که لیلا زارع در آن به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، لیلا زارع، حامد بیسادی و غفور صدرخسروی بازیگران «زیر پلک» به کارگردانی بیژن میرباقری هستند که هم‌اکنون روی پلتفرم ودیو در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «زن‌ و م‍رد جوانی صبح از خواب بیدار شده و همدیگر را نمی‌شناسند. تصمیم می‌گیرند هرچه می‌خواهند هم دیگر را صدا بزنند‌. آنها از کلمات گریزانند و به تلفن و زنگ در جواب نمی‌دهند تا آنجا که پلیس با اجساد آن دو روبه رو می‌شود.»

گفتنی است، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با همکاری پلتفرم نمایش فیلم کوتاه «ودیو» همزمان با روز ملی سینما، ۲۸ اثر از تولیدات فیلم‌های کوتاه داستانی خود را در اختیار علاقمندان قرار داد تا امکانی برای تماشای فیلم‌های کوتاه فراهم شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار