رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی که با نام (ریست) به جشنواره های خارجی عرضه شده است، راهی ایتالیا می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه؛ فیلم سینمایی «تعارض» (ریست) به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و مورد […]

فیلم سینمایی «تعارض» به کارگردانی محمدرضا لطفی که با نام (ریست) به جشنواره های خارجی عرضه شده است، راهی ایتالیا می‌شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه؛ فیلم سینمایی «تعارض» (ریست) به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت، اکنون در حضور بین‌المللی‌اش به بخش اصلی و مسابقه چهارمین جشنواره Festival del Cinema di Castel Volturno ایتالیا راه پیدا کرده است.


این جشنواره با هدف حمایت از فیلم‌ها و فیلمسازان مستقل ایجاد شد که در آن سینما نه تنها در جنبه هنری و فرهنگی خود، بلکه به‌عنوان حرفه و فرصت‌های شغلی نیز ارائه می‌شود.
لازم به ذکر است که این جشنواره در سالهای اخیر توسط برخــی از معتبرترین کارگردانان ایتالیایی انتخاب و مورد توجه قرار گرفته است.

رضا بهبودى، سودابه بیضایى، محمد صدیقى مهر، حامد رحیمى نصر، پریسا محمدى و رقیه افشین پور بازیگران این فیلم سینمایى هستند.

پخش جهانی این فیلم توسط محمد بخشی انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار