رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

شبکه دو سیما به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و هفته وحدت برنامه‌های بیژن لرد، خواننده جوان گیلکی، آخر هفته با برنامه احوالپرسی مهمان خانه‌های مردم است. در هر قسمت از احوالپرسی یکی از چهره‌های محبوب مردم مهمان برنامه است و در اولین قسمت با شبنم قلی‌خانی، بازیگر تلویزیون، گفت‌وگو خواهد داشت. سیدجواد سیدمحسنی که پیش از این […]

شبکه دو سیما به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و هفته وحدت برنامه‌های

بیژن لرد، خواننده جوان گیلکی، آخر هفته با برنامه احوالپرسی مهمان خانه‌های مردم است. در هر قسمت از احوالپرسی یکی از چهره‌های محبوب مردم مهمان برنامه است و در اولین قسمت با شبنم قلی‌خانی، بازیگر تلویزیون، گفت‌وگو خواهد داشت.

سیدجواد سیدمحسنی که پیش از این در برنامه همین الان یهویی هم با ندا غفاری همکاری داشت، این بار هم کارگردان و تهیه‌کننده این برنامه است. سارا کنعانی نیز سردبیری و نویسندگی احوالپرسی را به عهده دارد.

احوالپرسی یک برنامه گفتگو محور مفرح و شاد خانوادگی است که با اجرای ندا غفاری از این هفته پنجشنبه شب‌ها از شبکه دو پخش می‌شود.

این برنامه از آیتم‌های گفت‌وگو، مسابقه، موسیقی تشکیل شده است و از حضور یک عروسک هم بهره می‌برد. احوالپرسی هر پنجشنبه بعد از اخبار بیست و سی از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

تدارک ویژه به مناسبت هفته وحدت

برنامه‌های شبکه دو سیما به مناسبت میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و هفته وحدت (از سه‌شنبه ۲۷ مهر تا یکشنبه ۲ آبان‌ماه) به صورت ویژه‌ای روانه آنتن خواهند شد.

گروه اجتماعی برنامه بسته پیشنهادی به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی و اجرای مژده لواسانی را جمعه با رویکرد ویژه این مناسبت ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن خواهد کرد. برنامه محاکات به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و اجرای منصور ضابطیان یکی دیگر از تدارکات این گروه است که با مهمانانی ویژه چهارشنبه و پنجشنبه بعد از گفت‌وگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ پخش خواهد شد.

دیدار ماه شب شعر شعرای معاصر کشورمان با موضوع هفته وحدت و خصائل ویژه حضرت رسول اکرم (ص) و با اجرای سعید بیابانکی یکشنبه ۲ آبان ساعت ۱۸:۰۰ در جدول پخش برنامه‌ها قرار دارد.

در انتهای الوند صبحگاهی و شبانگاهی به تهیه‌کنندگی امیرحسین آذر نیز متناسب با جشن ولادت و هفته وحدت از مهمانانی ویژه بهره خواهند برد این دو برنامه به ترتیب برای پخش در ساعت ۷:۱۵ و ۲۱:۰۰ در نظر گرفته شده اند.

گروه خانواده نیز به مناسبت این ایام خانه پرتقالی‌ها به تهیه‌کنندگی غلامرضا بختیاری را روانه آنتن خواهد کرد. در خلاصه داستان این مجموعه آمده است که در یک خانه قدیمی سه طبقه پدربزرگ و مادربزرگ به همراه فرزندانشان زندگی می‌کنند، در قانونی نانوشته در این خانواده که وضع مالی متوسطی دارند، رسم بر این است که هر زوج صاحب چهار فرزند شود.

همچنین این گروه برنامه‌های عصر خانواده، کارِ خانه و زنان سرزمین آفتاب را برای پخش آماده کرده که به صورت ویژه‌ای پخش خواهند شد.

گروه معارف شبکه دو سیما نیز برنامه آئینه خانه به تهیه‌کنندگی مجید اکرمی را با نگاهی ویژه به میلاد نبی اکرم (ص) و هفته وحدت و با حضور حجت الاسلام شهاب مرادی جمعه ۳۰ مهر حوالی ساعت ۱۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما دارد.

این گروه همچنین برنامه دست در دست به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و اجرای سیاوش عقدایی را به صورت جشن میلاد رسول اکرم (ص) جمعه و یکشنبه حوالی ساعت ۲۳:۰۰ روانه آنتن می‌کند و از حضور مهمانان ویژه بهره خواهد برد.

با توجه به هفته وحدت مولودی‌های شاد به مناسبت این ایام پخش خواهد شد و در برنامه چشمه زندگی نیز با پخش سخنرانی‌های حاج حسین انصاریان به اهمیت این هفته پرداخته خواهد شد و در بخش سخنرانی مذهبی پای نکات ویژه‌ای از زندگی و سیره حضرت محمد (ص) با بیان سایر وعاظ و اساتید مذهبی خواهیم نشست.

گروه کودک و نوجوان نیز علاوه بر برنامه با ما بیا که ویژه این ایام با دکوری خاص پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۴:۳۰ پخش می‌شود، دست کی بالا را با حال و هوای جشن ولادت و قصه‌های شاد گیتی خامنه و اجرای عمو بهروز چهارشنبه و شنبه ساعت ۱۰:۰۰ روانه آنتن می‌کند. همچنین در برنامه‌های کافه بازی و کلبه عمو پورنگ نیز محتوای شاد این ایام در برنامه‌ها قابل مشاهده است.

گروه دانش و اقتصاد با برنامه زنده‌باد زندگی به تهیه‌کنندگی محمدجعفر خسروی در هفته وحدت میزبان مهمانانی خواهد بود که مفهوم وحدت در کشور اسلامی را به صورتی عملی تبیین کرده‌اند. همچنین برنامه نمادو نیز گزارش‌هایی از آیین‌های مختلف گرامیداشت هفته وحدت را برای پخش از این شبکه آماده کرده است.

برنامه پگاه عاشقی ویژه برنامه بامدادی پخش شبکه دو با موضوع اخلاق و معارف اسلامی ضمن دعوت از کارشناسان مذهبی به سخنرانی پیرامون هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر رحمت همچنین قرائت ادعیه صبحگاهی و ویژه می‌پردازد. این برنامه ساعت ۰۳:۵۰ پخش خواهد شد.

به مناسبت هفته وحدت در روزهای پنجشنبه، جمعه و یکشنبه فیلم‌هایی در ژانر طنز و ماجراجویی از سوی گروه تامین در نظر گرفته شده که به همراه برنامه سازهایی که برای وطن کوک شد با موضوع معرفی آثار موسیقایی مرتبط با این ایام روانه آنتن خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار