رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

به گزارش سینماخانه، مراسم رونمایی از فیلم های کوتاه روشنایی و شکستن عصر روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه در سالن اجتماعات هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد. درابتدای مراسم که اجرای آن را مژده لواسانی بر عهده داشت پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، محمد علی جمالی […]

به گزارش سینماخانه، مراسم رونمایی از فیلم های کوتاه روشنایی و شکستن عصر روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه در سالن اجتماعات هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد. درابتدای مراسم که اجرای آن را مژده لواسانی بر عهده داشت پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، محمد علی جمالی دبیر انجمن نابینایان ایران به ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت های انجمن پرداخت و هدف از برگزاری و مشارکت در تولید چنین آثاری را برای حاضران تشریح نمود و سپس محمدرضا بردبار نویسنده و کارگردان فیلم های کوتاه روشنایی و شکستن بر روی صحنه حاضر شد و ضمن خیر مقدم به حاضران به بیان دغدغه های خود از تولید این آثار پرداخت. در ادامه و با حضور مسئولین انجمن نابینایان از دو کتاب ظواهر یک زن و تاریکی از روشنایی که منبع اقتباس فیلم های کوتاه نیز قرارگرفته با حضور نویسنده آنها محمد رضا بردبار رونمایی شد و سپس عوامل فیلم ها جهت تقدیر به روی صحنه دعوت شدند.
نیلوفر پارسا بازیگر فیلم روشنایی به خوانش دکلمه ای پرداخت و سپس کاوه زمانی تیتراژ پایانی فیلم روشنایی را برای مهمانان خواند که با استقبال آنان همراه بود. پایان بخش مراسم نمایش دوفیلم کوتاه روشنایی و شکستن بود. علی برجی، نگین صدق گویا، رضا ایرانمنش، شیرین بینا، کاوه خداشناس، رضا فیاضی، بابک نوری، نیلوفر پارسا، گلشید بحرایی ازجمله چهرهای هنری حاضردراین مراسم بودند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار