رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم سینمایی «زالاوا» در ادامه‌ حضور جهانی خود، در سی‌امین جشنواره جهانی فیلم فیلادلفیا در آمریکا و هجدهمین فستیوال جهانی فیلم‌های آسیایی هنگ‌کنگ به نمایش در می‌آید. به نقل از صفحه اینستاگرام نوید پورفرج، نخستین تجربه سینمایی ارسلان امیری در مقام کارگردان در روزهای ۲۴ و ۳۱ اکتبر (۲ و ۹ آبان) در بخش چشم‌انداز ایران جشنواره فیلادلفیا و […]

فیلم سینمایی «زالاوا» در ادامه‌ حضور جهانی خود، در سی‌امین جشنواره جهانی فیلم فیلادلفیا در آمریکا و هجدهمین فستیوال جهانی فیلم‌های آسیایی هنگ‌کنگ به نمایش در می‌آید.

به نقل از صفحه اینستاگرام نوید پورفرج، نخستین تجربه سینمایی ارسلان امیری در مقام کارگردان در روزهای ۲۴ و ۳۱ اکتبر (۲ و ۹ آبان) در بخش چشم‌انداز ایران جشنواره فیلادلفیا و ۲۸ اکتبر و ۶ نوامبر (۶ و ۱۵ آبان ماه) در بخش Crake در جشنواره هنگ‌کنگ به نمایش درمی‌آید.

زالاوا به تهیه‌کنندگی سمیرا و روح‌الله برادری در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر مورد توجه مخاطبان و داوران قرار گرفت و در ده بخش نامزد دریافت سیمرغ شد و علاوه بر سه سیمرغ بهترین کارگردان اول، بهترین فیلم‌نامه (آیدا پناهنده، تهمینه بهرام، ارسلان امیری) و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد(پوریا رحیمی سام)، در نخستین حضور جهانی، جایزه‌ بزرگ سی‌وششمین هفته منتقدان فیلم ونیز، جایزه‌ فیپرشی بهترین فیلم از هشتادوهفتمین جشنواره فیلم ونیز و همچنین جایزه‌ی بهترین فیلم بخش Next Wave از هجدهمین جشنواره فانتاستیک فست آمریکا را دریافت کرده است.

این فیلم سینمایی با بازی نوید پورفرج، پوریا رحیمی سام و هدی زین‌العابدین در تدارک برنامه‌ریزی برای اکران سراسری در آذرماه سال جاری است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار