به نقل از روابط‌عمومی انجمن صنفی منتقدان، جعفر گودرزی عضو هیئت‌مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران به‌عنوان دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران انتخاب شد.

این چهارمین دوره متوالی است که با تصمیم هیئت‌مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی، مسئولیت دبیری این جشن برعهده جعفر گودرزی گذاشته شده است. با صدور این حکم، دبیرخانه جشن نیز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

در متن حکم آمده است:

«به نام خالق زیبایی‌ها

جناب آقای جعفر گودرزی

باتوجه‌به تجارب ارزنده و توانایی‌ها و درایت شما در برگزاری موفقیت‌آمیز سه دوره متوالی جشن بزرگ انجمن منتقدان سینمایی، به‌موجب این حکم به‌عنوان دبیر چهاردهمین دوره این جشن انتخاب می‌شوید. امید که در گذر از رکود و رخوتِ حاکم بر فضای فرهنگی هنری، نفسِ گرم اهالی سینما را در جشنی آبرومندانه با درنظرگرفتن شرایط عمومی جامعه حس کنیم.

با آرزوی موفقیت تان

هیئت‌مدیره انجمن صنفی منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران»

این دوره از جشن با تحولاتی در ساختار و در مسیر پویاتر شدن و تأثیرگذارتر شدن بر جریان سینمایی کشور برگزار می‌شود. جدیدترین خبرها و همچنین فراخوان چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

دوره سیزدهم این جشن بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد و وقفه بین دو دوره نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا و منع و محدودیت برپایی بسیاری از رویدادها بوده است.

جعفر گودرزی از مدیران سینما و جشنواره‌های سینمایی و از پیش‌کسوتان حوزه رسانه و نقد است که سابقه دبیری و نایب‌رئیسی انجمن را در دوره‌های مختلف در کارنامه خود دارد. او سال‌ها مدیر فرهنگی و مدیر تولید و مجری طرح بسیاری از پروژه‌های سینمایی را به عهده داشته است.

منبع: سوره سینما