رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «پوربک» انگلستان حضور می یابد. فیلم کوتاه «زنگ تفریح» ساخته‌ نوید نیکخواه‌ آزاد در چهل و هشتمین حضور جهانی در بخش مسابقه فیلم کوتاه بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «پوربک» در انگلستان رقابت می‌کند. بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «پوربک» ۳۰ […]

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» به کارگردانی نوید نیکخواه آزاد در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «پوربک» انگلستان حضور می یابد.

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» ساخته‌ نوید نیکخواه‌ آزاد در چهل و هشتمین حضور جهانی در بخش مسابقه فیلم کوتاه بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «پوربک» در انگلستان رقابت می‌کند.

بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «پوربک» ۳۰ مهر برابر با ۲۲ اکتبر میلادی  رسما آغاز به کار کرد و فیلم کوتاه «زنگ تفریح» ساخته‌ نوید نیکخواه آزاد به عنوان نماینده ایران در مسابقه فیلم کوتاه این رویداد به رقابت می‌پردازد.

جشنواره فیلم «پوربک» طولانی‌ترین جشنواره فیلم روستایی در انگستان لقب گرفته است. این رویداد بین‌المللی که هر سال اواخر مهر برابر با اکتبر در شهر دورست انگلستان برگزار می‌شود و در بخش فیلم کوتاه میزبان آثار کوتاه مستند، داستانی و پویانمایی از سراسر جهان است.

در این دوره ده فیلم کوتاه برای جایزه فیلم کوتاه جشنواره بین‌المللی «پوربک» به رقابت می‌پردازند. برگزیدگان مسابقه فیلم کوتاه «پربک» جمعه ۷ آبان (۲۹ اکتبر) در آمفی تئاتر «مولم» در شهر سوانج انگلستان معرفی خواهند شد.

فیلم کوتاه «زنگ تفریح» بیش از چهل و هفت حضور جهانی را پشت سر گذاشته و هفت جایزه جهانی کسب کرده است. این فیلم برگرفته از یک ماجرای واقعی است و قصه‌ یک دختر دبیرستانی را روایت می‌کند که می‌خواهد در طول زنگ تفریح و با کمکِ سه دوست خود مخفیانه از مدرسه خارج شود و برای تماشای مسابقه‌ فوتبال در چارچوب مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه آزادی برود.

موژان کردی در نقش سحر، ریحانه نبی‌یان در نقش طهورا، نیلوفر شکوهی‌نیا در نقش آیدا و غزل خلیلی در نقش سارا بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم «پوربک» ۳۰ مهر (۲۲ اکتبر میلادی) آغاز به کار کرده‌است و تا ۱۵ آبان (برابر با ۶ نوامبر) ادامه خواهد یافت.

«زنگ تفریح» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی نوید نیکخواه آزاد ساخته شده و محصول «شمید فیلم» است.

عکس از نگار نیکخواه آزاد است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار