رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

نادر فلاح، علیرضا استادی و علیرضا مهران به فهرست بازیگران فیلم سینمایی «پاکول» به کارگردانی نوید اسماعیلی پیوستند. به گزارش ایلنا  به نقل از روابط عمومی پروژه، نادر فلاح، علیرضا استادی و علیرضا مهران جدیدترین بازیگرانی هستند که به پروژه سینمایی «پاکول» به کارگردانی نوید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی غلامرضا آزادی پیوستند. دومین فیلم بلند نوید […]

نادر فلاح، علیرضا استادی و علیرضا مهران به فهرست بازیگران فیلم سینمایی «پاکول» به کارگردانی نوید اسماعیلی پیوستند.

به گزارش ایلنا  به نقل از روابط عمومی پروژه، نادر فلاح، علیرضا استادی و علیرضا مهران جدیدترین بازیگرانی هستند که به پروژه سینمایی «پاکول» به کارگردانی نوید اسماعیلی و تهیه‌کنندگی غلامرضا آزادی پیوستند.

دومین فیلم بلند نوید اسماعیلی که فیلمنامه آن توسط وحید اسماعیلی و امیر یوشی به نگارش درآمده، اثری با تمرکز بر روابط انسانی است که بخش‌هایی از آن در مرزهای مشترک میان ایران و افغانستان فیلمبرداری خواهد شد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «امیر تمام دیدگاهش نسبت به چرخه زندگی روزمره‌اش تغییر کرده، اما روزی از تلاقی ۲ سرنوشت، طبیعت به او نشان می‌دهد که می‌تواند بیشتر از آنچه که فکر می‌کند خودش را ثابت کند.»

فیلمبرداری «پاکول» کمتر از یک ماه دیگر آغاز خواهد شد و قرار است برای حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر و همچنین جشنواره‌های جهانی آماده نمایش شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار