رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

قطعه «نرماندی» در بخش موسیقی برنامه رادیویی «کافه هنر» بررسی می‌شود. به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، برنامه‌ی رادیویی «کافه هنر» که سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی روز اختصاص دارد، ، سه شنبه ۴ آبان قطعه «نرماندی » کاری از گروه ایوان را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد. در این برنامه علاوه بر […]

قطعه «نرماندی» در بخش موسیقی برنامه رادیویی «کافه هنر» بررسی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، برنامه‌ی رادیویی «کافه هنر» که سه‌شنبه‌ها به نقد موسیقی روز اختصاص دارد، ، سه شنبه ۴ آبان قطعه «نرماندی » کاری از گروه ایوان را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

در این برنامه علاوه بر نقدهای فنی و محتوایی، یکی از معیارهای ارزیابی ترانه‌ها، احترام به درست‌نویسی و اصول و قواعد زبان فارسی است که در راستای حفظ و پاسداشت زبان صورت می‌گیرد.

در نقد آهنگ، مخاطبان برنامه نیز در کنار منتقدان و در تماس با برنامه به نقد شفاهی آهنگ‌ها می‌پردازند.در این برنامه مرتضی لطفی آهنگساز و خواننده، شورا کریمی تنظیم‌کننده و مهدی کریمی کارشناس ترکیب و نهایی حضور دارند.

«کافه هنر» این هفته را با اجرای شهاب شهرزاد از تارنمای رادیو ایران و کارافزار ایرانصدا، ساعت ۱۶:۰۰ می‌توانید ببینید و از موج اف‌ام ردیف ۹۰ مگاهرتز می‌توانید بشنوید.

lkfu: Hkh

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار