رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «قهرمان» در نخستین روز نمایش فروش بسیار خوبی داشت. فیلم سینمایی «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی از امروز ۵ آبان ماه در شهر شیراز روی پرده سینما رفت و قرار است از فردا ۶ آبان ماه در سراسر کشور نمایش داده شود. این فیلم در نخستین روز نمایش خود که تنها در شهر شیراز رخ داده بود، با استقبال […]

فیلم سینمایی «قهرمان» در نخستین روز نمایش فروش بسیار خوبی داشت.

فیلم سینمایی «قهرمان» ساخته اصغر فرهادی از امروز ۵ آبان ماه در شهر شیراز روی پرده سینما رفت و قرار است از فردا ۶ آبان ماه در سراسر کشور نمایش داده شود.

این فیلم در نخستین روز نمایش خود که تنها در شهر شیراز رخ داده بود، با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان شیرازی مواجه شد و به رکورد قابل توجه ۲۴۰ میلیون تومان رسید. همچنین سانس های فوق العاده برای این فیلم درنظر گرفته شد.

این در حالی است که مجموع فروش امروز دیگر فیلم‌های روی پرده، حدود ۲۷۰ میلیون تومان بود.

تازه‌ترین ساخته اصغر فرهادی که از ساعاتی دیگر و نمایش بامدادی در برخی سینماها، رسما نمایش خود را در سراسر کشور آغاز خواهد کرد، فعلا فیلم سینمایی «دینامیت» را به عنوان رقیب اصلی خود می‌بیند که در هفته گذشته، با فروش یک میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومانی صدرنشین گیشه بود.

فروش بالای فیلم اصغر فرهادی در روز نخست نه‌تنها برای این فیلم، بلکه برای مجموعه سینمای ایران امیدوارکننده است، چراکه در کنار استقبال از «دینامیت»، «درخت گردو» و «پوست»، نشان از بازگشت تدریجی مخاطبان به سینماها دارد.

از سوی دیگر مشخص نیست آیا آمار خوب فیلم «قهرمان» در روزها و هفته‌های آینده که فیلم‌های دیگری نیز روی پرده خواهد رفت، ادامه خواهد یافت یا خیر. همچنین به نظر می رسد مخاطبان سینمای فرهادی تلاش کرده اند در همین روزهای ابتدایی اکران فیلم را تماشا کنند و ممکن است در هفته های آتی با افت رقم مخاطب مواجه شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار