رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه ۷ آبان ساعت ۲۰ میزبان هرمز شجاعی مهر مجری تلویزیون و گوینده رادیو می شود. به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، هرمز شجاعی مهر با حضور در برنامه «پرنیان صدا» از ۴ دهه فعالیت هنری اش در عرصه گویندگی رادیو و تلویزیون خواهد گفت. شجاعی مهر سه دهه […]

برنامه تلویزیونی «پرنیان صدا» جمعه ۷ آبان ساعت ۲۰ میزبان هرمز شجاعی مهر مجری تلویزیون و گوینده رادیو می شود.

به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، هرمز شجاعی مهر با حضور در برنامه «پرنیان صدا» از ۴ دهه فعالیت هنری اش در عرصه گویندگی رادیو و تلویزیون خواهد گفت. شجاعی مهر سه دهه اجرای برنامه «سیمای خانواده»، «سلام صبح بخیر»، «تهران ساعت ۲۰» و «ساعت خوش» را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

در برنامه پیش روی «پرنیان صدا» بخش های متنوعی از قصه های مرحوم فضل الله صبحی اولین قصه گوی رادیو با روایت رامین فرزاد و همچنین قطعه هایی از اجرای هنرمندانی همچون سالار عقیلی، منوچهر نوذری، علی تابش، عزت‌الله مقبلی، فرهنگ مهرپرور، مینو غزنوی، منوچهر آذری و حسین قوامی تماشایی می شود.

پخش ترانه خاطره انگیز «ترانه مادر» با هنرمندی یک کودک و همچنین ترانه طنز «ترافیک» با اجرای مرتضی احمدی و رضا عبدی که در سال ۱۳۵۰ اجرا شده، از دیگر بخش‌های چهارمین قسمت مجموعه تلویزیونی «پرنیان صدا» است.

ترانه ریتمیک منوچهر نوذری با عنوان «خندانت کنم» نیز در این قسمت از برنامه «پرنیان صدا» پخش می شود.

برنامه «پرنیان صدا» به تهیه کنندگی سعید توکل کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیماست که جمعه هر هفته ساعت ۲۰ به مدت ۴۵ دقیقه روی آنتن می رود.
منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار