رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

در آستانه ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ منتخبی از فیلم‌های ضد استعماری ایران و جهان روی آنتن شبکه نمایش می‌رود. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه نمایش سیمای جمهوری اسلامی در هفته پیش رو و همزمان با گرامیداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پخش فیلم‌های ضداستعماری را […]

در آستانه ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ منتخبی از فیلم‌های ضد استعماری ایران و جهان روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، شبکه نمایش سیمای جمهوری اسلامی در هفته پیش رو و همزمان با گرامیداشت ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، پخش فیلم‌های ضداستعماری را در دستور کار خود قرار داده است.

این شبکه علاوه بر پخش فیلم های مختلف در بخش های همیشگی، در بخش مرور آثار در ساعت ۲۱، فیلم‌هایی از سینمای ایران و جهان با موضوع ضد استعماری را پخش می‌کند.

ساعت ۱۳
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۸ تا ۱۴ آبان پخش خواهد شد: زنبورک، مایا ببر مازندران،  کابوس، مقصد نهایی، رباعی، تنهایی، رویای سینمایی نام فیلم‌های این بخش است.

ساعت ۱۹
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: آشپزی با عشق، بخشش، خداحافظ وینی پو، راز میلتون، ناخواسته، آری و تندباد، نبرد با غول ها.

ساعت ۲۱
شبکه نمایش، این هفته و همزمان با ۱۳ آبان ، منتخبی از فیلمهای ضد استعماری و مبارزاتی از سینمای ایران و جهان را در جدول پخش خود گنجانده است. این فیلم ها به ترتیب زیر در طول هفته پخش خواهد شد: تنوره دیو، اینک آخرالزمان، آب ۱ ، آب ۲، در مسیر تندباد، گاندی و تولد یک ملت.

ساعت ۲۳
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: دشت باز،  زیبایی بی نظیر ، بازار، اونا؟ کیا؟، آگاهی، تعقیب کوبنده وخلبان.

ساعت ۱ بامداد
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: دو مرد در شهر، اتاق ستاره  جنگل آسفالت، کمیسر متهم می کند، پروژه آ ۲ ، مکالمه و دردسر مشترک هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار