رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه تلویزیونی «مثبت دست فرمون» با اجرای حامد تهرانی و همراهی شهاب عباسی بازیگر وکارگردان راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود. به نقل از روابط عمومی برنامه، «مثبت دست فرمون» با اجرای حامد تهرانی و تهیه‌کنندگی محمود محمودی جمعه هفت آبان ماه به همراه شهاب عباسی بازیگر، مجری، کارگردان و نویسنده راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود. این […]

برنامه تلویزیونی «مثبت دست فرمون» با اجرای حامد تهرانی و همراهی شهاب عباسی بازیگر وکارگردان راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود.

به نقل از روابط عمومی برنامه، «مثبت دست فرمون» با اجرای حامد تهرانی و تهیه‌کنندگی محمود محمودی جمعه هفت آبان ماه به همراه شهاب عباسی بازیگر، مجری، کارگردان و نویسنده راهی آنتن شبکه نسیم می‌شود.

این برنامه طبق روال هر فصل مسابقه بزرگ «دست فرمون» آماده شده است تا به صورت یک برنامه مستقل و به همراه آیتم‌های متفاوت میزبان چهره‌های شناخته شده‌ای باشد که در پیست این مسابقه با اتفاقات هیجان‌انگیز و چالش‌های تازه‌ای رو به رو شوند.

در این برنامه مهمانان حامد تهرانی «شبی دست فرمونی» را در پیست مسابقه تجربه می‌کنند و مهمان سومین قسمت «مثبت دست فرمون» به شکل متفاوتی تا استودیو مسابقه همراهی می‌شود.

از دیگر بخش‌های مختلف این برنامه نیز پرداختن به حواشی و اتفاقات «دست فرمون» و حال و هوای شرکت‌کنندگان پس از مسابقه است.

«مثبت دست فرمون» جمعه شب‌ها ساعت ۱۹ آنتن شبکه نسیم را در اختیار دارد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۷، ۱۳ و ۳۰ دقیقه بامداد شنبه پخش می‌شود.

همچنین امروز جمعه ۷ آبان ماه قرار است پشت صحنه «دست فرمون» حوالی ساعت ۱۱ در برنامه «شما و سیما» راهی آنتن شبکه یک، بامداد شنبه از شبکه سه و شنبه ساعت ۱۲ از شبکه نسیم پخش شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار