با توجه به استقبال یک میلیون و چهارصد هزارنفری بینندگان از قسمت اول فصل سوم، ساخت فصل جدید سریال «وراثت» (Succession) در دستور کار قرار گرفت.

این در حالی است که آمار تعداد بینندگان رکورد آماری دیده‌شدن اولین قسمت از سریال‌های شبکه اچ بی او مکس (HBO Max) را شکست.

اپیزود اول فصل سوم «وراثت» ۱۳ درصد بیشتر از اپیزود اول فصل دوم بیننده داشته و این سریال در دو سال اخیر، بارها عکس جلد نشریه‌ها و مجلات نیز بوده است.

گفتنی است این سریال برنده جایزه امی بوده و در ادامه داستان کشمکش بزرگ‌مرد «لوگان روی» و پسر خائن یاغی‌اش «کِندِل» که از پشت به او خنجر زد، ساخته شده است. براین‌اساس لوگان در تلاش است با اتحاد با پسر کوچکش «رومن» و دخترش «شیو» از این جنگ داخلی خانوادگی سربلند بیرون آید.

لازم به ذکر است که برایان کاکس نقش اصلی سریال را بازی کرده و جرمی استرانگ در نقش لوگان، سارا اسنوک در نقش شیو و کالکین در نقش رومن به جلوی دوربین رفته‌اند.

ناگفته نماند خالق سریال «وراثت» جسی آرمسترانگ بوده که به همراه اَدام مَکی، فرانک ریچ، کوین مسیک و مارک مایلود از مدیران تولید سریال محسوب می‌شوند.

تصمیم‌گیری درباره پایان این سریال با فصل چهارم، هنوز مشخص نیست این در حالی است که در مصاحبه یکی از نویسندگان سریال به روزنامه ساندی تایمز گفته شده است که ساخت این فیلم از ۵ فصل فراتر نخواهد رفت اما با توجه به نظرات خالق سریال فقط یک فصل بیشتر خواهیم ساخت، ما حتی به نحوه تمام کردن سریال هم فکر کرده‌ایم.

همچنین جانشین مدیر برنامه‌ریزی اچ بی او افزود: جسی آرمسترانگ با هر فصل از سریال ما را شگفت‌زده کرده است و ما بی‌صبرانه منتظر اتفاقات فصل جدید خواهیم بود.

منبع: سوره سینما