رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از چهارشنبه ۱۲ آبان اکران خود را آغاز می‌کند. همزمان با مشخص شدن زمان اکران فیلم «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که قرار است از چهارشنبه ۱۲ آبان نمایش خود را در سینماها آغاز کند، از پوستر فیلم با طرحی از […]

فیلم «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف و تهیه‌کنندگی سعید سعدی از چهارشنبه ۱۲ آبان اکران خود را آغاز می‌کند.

همزمان با مشخص شدن زمان اکران فیلم «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که قرار است از چهارشنبه ۱۲ آبان نمایش خود را در سینماها آغاز کند، از پوستر فیلم با طرحی از شایان شفابخش رونمایی شد.‌

خلاصه داستان این فیلم درباره دو دوست است که از راه قمار اسب و فوتبال تلاش می‌کنند یک شبه طبقه اجتماعی خود را تغییر دهند.

«تومان» در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر، موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌برداری برای مرتضی نجفی، کاندیدای بهترین کارگردانی، بازیگر مرد، بازیگر مکمل مرد، صدابردای و صداگذاری شده است.

میرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، ایمان صیاد برهانی، سجاد بابایی، حامد نجابت و پردیس احمدیه در «تومان» ایفای نقش کرده‌اند.

دیگر عوامل اصلی این فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی، مدیر صدابرداری: رشید دانشمند، تدوین: مهدی سعدی، موسیقی: محمدرضا حیدری، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، طراح صحنه: مرتضی فربد، طراح لباس: مارال جیرانی، طراحی و ترکیب صدا: امین شریفی، بابک شکیبا، برنامه‌ریز: اسما ابراهیم‌زادگان، دستیار کارگردان: حسن لبافی، محمد ثقفی، مدیر تولید: نادر قنبری، طراحی و اصلاح رنگ: فرهاد قدسی، پخش از نسیم صبا.

منبع: هنروتربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار