رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

انیمیشن «دیوار چهارم» ساخته محبوبه کلایی جایزه بهترین انیمیشن جشنواره لایپزیگ آلمان، در بخش جنبی را دریافت کرد. به نقل از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دیوار چهارم تولید مرکز گسترش امسال حضوری موفق در جشنواره‌های مختلف داشته است. این انیمیشن به تازگی در جشنواره لایپزیگ، در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه بین‌الملل حضور داشت. در […]

انیمیشن «دیوار چهارم» ساخته محبوبه کلایی جایزه بهترین انیمیشن جشنواره لایپزیگ آلمان، در بخش جنبی را دریافت کرد.

به نقل از مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دیوار چهارم تولید مرکز گسترش امسال حضوری موفق در جشنواره‌های مختلف داشته است. این انیمیشن به تازگی در جشنواره لایپزیگ، در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه بین‌الملل حضور داشت. در این بخش، ۱۲ فیلم کوتاه (۶ انیمیشن و ۶ مستند) در رقابت بودند. دیوار چهارم همچنین در بخش جنبی جشنواره نیز نمایش داده شد و توانست از بین ۱۹ انیمیشن پذیرفته شده در این بخش جایزه  مفیستو/ Mephisto ۹۷.۶ را که به نام رادیو، رسانه دانشگاه لایپزیگ و با حمایت از آثار غیرتجاری اهدا می‌شود، به دست آورد.

این انیمیشن کوتاه، جایزه بهترین فیلم نوزدهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن فانتوش سوییس، و جایزه بهترین فیلم تولید اول هیات‌ داوران جشنواره بین‌المللی انیمافست زاگرب را در کارنامه دارد.

جشنواره فیلم‌های مستند و انیمیشن لایپزیگ آلمان با سابقه بیش از ۶۰ سال برگزاری یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های جهانی مستند و انیمیشن و آثار روایی تعاملی است که از نظر هنری بر منحصر بفرد و شخصی بودن آثار، و از نظر محتوایی بر صلح و ارزش‌های انسانی تأکید دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار