رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

خوانش کتاب «انصار حکم» علامه دهخدا محور اصلی برنامه‌ این هفته «نیشدارو» در رادیو ایران است. به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، برنامه «نیشدارو» رادیو ایران که به حکایت های طنز و مثل ها و داستان های روایی ادبیات فارسی اختصاص دارد، به خوانش کتاب «انصار حکم» علامه دهخدا می پردازد. عبدالله علایی […]

خوانش کتاب «انصار حکم» علامه دهخدا محور اصلی برنامه‌ این هفته «نیشدارو» در رادیو ایران است.

به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی ایران، برنامه «نیشدارو» رادیو ایران که به حکایت های طنز و مثل ها و داستان های روایی ادبیات فارسی اختصاص دارد، به خوانش کتاب «انصار حکم» علامه دهخدا می پردازد.

عبدالله علایی تهیه‌کننده این هفته برنامه «نیشدارو» گفت: این برنامه با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ و زبان طنز، اشاره به کتب و نشریات کهن ایران زمین و همینطور طنزپردازان و شاعران
بازخوانی متون طنز جدید و بررسی مجلات طنز قدیمی ، مصاحبه با طنزپردازان از بخش های مهم این برنامه است.

علایی افزود: «نیشدارو» برنامه ای دورهمی مانند است که مسائل مختلف اجتماعی را در جامعه با نگاه و ترکیب طنز به مخاطبانش ارائه می دهد.

در این برنامه بخش هایی از کتاب «انصار حکم» علامه دهخدا خوانده می شود و همچنین با حضورکارشناسی علیرضا امینی و سعید بیابانکی به جدیدترین شعرهای طنز پردازان می پرادازد.
گفتنی است این هفته «نیشدارو» با اجرای صابر قدیمی و تهیه کنندگی عبدالله علایی از شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۰:۳۵ شب از رادیو ایران پخش می شود.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار