رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

مستند «امیرکبیر در خون» این روزها مراحل پایانی تولید خود را در کاخ گلستان می‌گذراند. مستند «امیرکبیر در خون» به روزهای پایانی فیلمبرداری خود نزدیک می‌شود. سجاد باغ‌شیخی تهیه‌کننده و کارگردان این مستند در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این مستند نمایشی که به ناگفته‌های عزل تا شهادت امیرکبیر در کاشان و همچنین ابعاد […]

مستند «امیرکبیر در خون» این روزها مراحل پایانی تولید خود را در کاخ گلستان می‌گذراند.

مستند «امیرکبیر در خون» به روزهای پایانی فیلمبرداری خود نزدیک می‌شود.

سجاد باغ‌شیخی تهیه‌کننده و کارگردان این مستند در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: این مستند نمایشی که به ناگفته‌های عزل تا شهادت امیرکبیر در کاشان و همچنین ابعاد سیاسی حکومت‌داری می‌پردازد، پس از هفت ماه تحقیقات میدانی مفصل با بررسی اسناد گوناگون موجود، پروانه ساخت خود را اخذ نمود و این روزها بخش‌های پایانی آن در پایتخت در حال تولید است.

وی افزود: ۷۰درصد پروژه در شهر کاشان و ابنیه‌های تاریخی همچون باغ فین، خانه طباطبایی‌ها، خانه بروجردی‌ها و حمام سلطان امیراحمد فیلمبرداری شده و به زودی مراحل پایانی این مستند در کاخ گلستان به اتمام خواهد رسید و مستند آماده نمایش خواهد شد.

باغ‌شیخی اضافه کرد: مستند «امیرکبیر در خون» به صورت کاملا مستقل و بدون سفارش از سازمان یا ارگان خاصی تهیه و تولید شده. این اثر در قالب مستندی روایی – داستانی با تصاویر بازسازی شده همراه با روایت اساتید تاریخ معاصر ایران، خسرو معتضد و سیف‌الله امینیان است که برای پخش از رسانه ملی آماده خواهد شد.

مسعود فدایی، رضا نوروزی، مهین احمدی، محسن توکلی، فاطمه‌سادات مرصعی، شکوه‌سادات شاطر حسینی، احسان متقی کاشانی و شیرین گیوه‌چین در این مستند داستانی نقش آفرینی کرده‌اند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار