رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم «پریسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز بابایی ظرف چند روز گذشته و با انجام برخی از سکانس‌های خیابانی به پایان رسید. در حال حاضر عماد خدابخش تدوین را بر عهده گرفته و بزودی صداگذاری و ساخت موسیقی نیز آغاز خواهد شد. ساخته جدید […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم «پریسان» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی کامبیز بابایی ظرف چند روز گذشته و با انجام برخی از سکانس‌های خیابانی به پایان رسید. در حال حاضر عماد خدابخش تدوین را بر عهده گرفته و بزودی صداگذاری و ساخت موسیقی نیز آغاز خواهد شد.


ساخته جدید کامبیز بابایی قرار است در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید.
این فیلم به نویسندگی علی مقدم و کامبیز بابایی مضمونی اجتماعی دارد و به تلاش و فداکاری‌های کادر درمان و قاچاق دارو توسط مافیای این صنعت که در روزهای شیوع ویروس کرونا به یکی از معضلات روز جامعه تبدیل شده، می‌پردازد.


فرهاد قائمیان، لیندا کیانی، شقایق فراهانی، مهدی کوشکی، هامون سیدی، صحرا اسداللهی، سیاوش چراغی‌پور، نادیا شادمان، سپیده مظاهری، سیدمهدی نریمانی و (با هنرمندی) سیاوش طهمورث و ثریا قاسمی، به همراه (هنرمند نوجوان) شارمین علیمحمدی، بازیگرانی هستند که در «پریسان» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
دیگر عوامل این پروژه عبارت هستند از: مشاور فیلمنامه و بازنویسی نهایی: زامیاد سعدوندیان، مدیر پروژه: سمیه فرجی، مجری طرح: رضا بابایی، مدیر تولید: سیدمهدی نریمانی، سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز: سعید غلامی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، صدابردار: حسین بشاش، طراح گریم: محمود دهقانی، طراح صحنه: داریوش پیرو، طراح لباس: گلاره دربندی، منشی صحنه: رعنا بهرخ، مدیر تدارکات: علی جعفری، عکاس: سحر رجبیان، فیلمبردار و عکاس پشت صحنه: ساحل عبداله‌زاده، مدیر امور مالی: سهیلا مندوزئی و مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار