رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بن استیلر و کیت بلانشت سریال تلویزیونی «قهرمانان» را به یک فیلم سینمایی تبدیل می کنند. به نقل از ورایتی، بن استیلر و کیت بلانشت برای تبدیل کردن سریال تلویزیونی جاسوسی «قهرمانان» به یک فیلم سینمایی با هم همکاری می کنند. سریال «قهرمانان» محصول دهه ۶۰ میلادی است. بن استیلر در این فیلم علاوه بر بازیگری، کارگردانی را نیز […]

بن استیلر و کیت بلانشت سریال تلویزیونی «قهرمانان» را به یک فیلم سینمایی تبدیل می کنند.

به نقل از ورایتی، بن استیلر و کیت بلانشت برای تبدیل کردن سریال تلویزیونی جاسوسی «قهرمانان» به یک فیلم سینمایی با هم همکاری می کنند. سریال «قهرمانان» محصول دهه ۶۰ میلادی است.

بن استیلر در این فیلم علاوه بر بازیگری، کارگردانی را نیز بر عهده دارد. کیت بلانشت نیز به واسطه شرکت فیلمسازی اش با نام Dirty Films در تولید فیلم به همراه استیلر مشارکت دارد.

فیلم «قهرمانان» به نوعی ادای احترام به سریال تلویزیونی ساخته دنیس اسپونر محصول دهه ۶۰ میلادی است که داستان سه مامور سازمان ملل را را روایت می‌کند که هواپیمایشان در هیمالیا سقوط می‌کند. این افراد پس از نجات توسط انسان های پیشرفته ای که مخفیانه در تبت زندگی می کنند، توانایی های فکری و فیزیکی شان افزایش می یابد. هنگامی که این ماموران به دنیای خودشان باز می گردند، از توانایی های فوق بشری جدید خود برای تبدیل شدن به قهرمانان قانون، نظم و عدالت استفاده می کنند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار