رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

ریدلی اسکات به جدیدترین کارگردان منتقد فیلم های ابرقهرمانی تبدیل شد. ریدلی اسکات کارگردان سرشناس بریتانیایی در گفتگوی تازه خود با ددلاین درباره موضوعات مختلفی از جمله دو فیلم تازه اش یعنی «خاندان گوچی» و «آخرین دوئل» و همینطور فیلم های ابرقهرمانی صحبت کرد. در جایی از این گفتگو، اسکات به فیلم های ابرقهرمانی تاخت و […]

ریدلی اسکات به جدیدترین کارگردان منتقد فیلم های ابرقهرمانی تبدیل شد.

ریدلی اسکات کارگردان سرشناس بریتانیایی در گفتگوی تازه خود با ددلاین درباره موضوعات مختلفی از جمله دو فیلم تازه اش یعنی «خاندان گوچی» و «آخرین دوئل» و همینطور فیلم های ابرقهرمانی صحبت کرد.

در جایی از این گفتگو، اسکات به فیلم های ابرقهرمانی تاخت و آنها را فیلم های به شدت خسته کننده ای خواند.

او در این باره گفت: تقریبا همیشه، بهترین فیلم ها براساس شخصیت ها و کاراکترها پیش می روند  اما اگر می خواهید بحث فیلم های ابرقهرمانی را پیش بکشید، من آنها را له می کنم.

کارگردان «گلادیاتور» افزود: فیلم های ابرقهرمانی به شدت کسل کننده هستند، فیلمنامه های شان اصلا خوب نیستند. این فیلم ها عمدتا با جلوه های ویژه سرپا نگه داشته می شوند.

اسکات البته تاکید می کند خودش سه فیلمنامه ابرقهرمانی «بیگانه»، «گلادیاتور» و «بلیدرانر» که همگی عالی هستند نوشته است و به نظر او اینها شخصیت های ابرقهرمانی هستند.

حالا به نظر می رسد فیلمسازان درجه یک دنیا که با فیلم های ابرقهرمانی این روزهای جهان به ویژه آثار مارول مشکل دارند، تعدادشان روز به روز بیشتر می شود. پیش از این اسکورسیزی، کوپولا، بونگ جون هو، ویلنوو، کراننبرگ، ایناریتو، فینچر، لوک بسون، کن لوچ و …نیز به این آثار حمله کرده بودند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار