رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

«آبجی» ساخته مرجان اشرفی‌زاده امروز ۲۶ آبان ماه در شهر لاهیجان با حضور عوامل فیلم اکران می شود. «آبجی» نخستین فیلم مرجان اشرفی‌زاده به تهیه‌کنندگی محمد حسین قاسمی قرار است امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه در شهر لاهیجان با حضور کارگردان و تعدادی از عوامل فیلم اکران می شود. جلسه نقد و بررسی این فیلم […]

«آبجی» ساخته مرجان اشرفی‌زاده امروز ۲۶ آبان ماه در شهر لاهیجان با حضور عوامل فیلم اکران می شود.

«آبجی» نخستین فیلم مرجان اشرفی‌زاده به تهیه‌کنندگی محمد حسین قاسمی قرار است امروز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه در شهر لاهیجان با حضور کارگردان و تعدادی از عوامل فیلم اکران می شود.

جلسه نقد و بررسی این فیلم سینمایی که قرار است در ۲ سانس ۱۷ و ۲۰ در سالن آمفی تئاتر مجتمع آموزشی یاس نمایش داده شود، پس از اکران فیلم برگزار می شود.

این فیلم سینمایی محصول مؤسسه فرهنگی هنری هفت هنرماندگار است که در سینماهای هنروتجربه در حال اکران است.

در خلاصه داستان «آبجی» آمده است: طلا و عطی (آبجی)، مادر و دختری است که سالیان سال است کنار هم زندگی می‌کنند؛ سال‌هایی به درازای زندگی آبجی یعنی حدود ۵۰ سال. اما این وضعیت پایدار نیست و روزهای جدایی از راه می‌رسند. این جدایی در حالی اتفاق می‌افتد که «آبجی» به دلیل شرایط ویژه‌ای که دارد بسیار وابسته به مادر است و «طلا» در زمان باقی مانده به دنبال امنیتی برای آینده «آبجی» است. آینده‌ای بدون حضور خودش.

گلاب آدینه، معصومه قاسمی‌پور، پانته‌آ پناهی‌ها، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان، شیرین یزدان‌بخش، سیاوش چراغی‌پور، علی استادی، احسان امانی، مهسا مهجور، آرمینه زیتون‌چیان، ادموند ملکیان، مریم داننده بازیگران «آبجی» هستند.

این فیلم تاکنون در بیش از ۱۰ جشنواره‌ بین‌المللی به نمایش درآمده و موفق به دریافت عنوان بهترین فیلم در جشنواره‌ زنان هرات، بهترین بازیگر در جشنواره‌ فیلم پکن، بهترین بازیگر در جشنواره‌ فیلم بروکلین آمریکا و بهترین فیلم جشنواره‌ Action on film آمریکا شده است.

منبع: هنروتجربه

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار