رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: هیچ گونه خللی در روند اکران فیلم در سینما ۲۲ بهمن رشت پیش نیامده است و این سینما همچنان با استقبال مخاطبان روبه رو است. سیدامیر مصباح روز چهارشنبه با اشاره به انتشار خبر آتش‌سوزی عصر روز دوشنبه در سینما ۲۲بهمن […]

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: هیچ گونه خللی در روند اکران فیلم در سینما ۲۲ بهمن رشت پیش نیامده است و این سینما همچنان با استقبال مخاطبان روبه رو است.

سیدامیر مصباح روز چهارشنبه با اشاره به انتشار خبر آتش‌سوزی عصر روز دوشنبه در سینما ۲۲بهمن رشت و بیان دغدغه ادامه اکران از سوی مخاطبان در فضای مجازی و تماس‌های مکرر در این رابطه، گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی وجود ندارد و ضمن اکران فیلم “قهرمان”، از امروز ۲ فیلم جدید “منصور” و “آپاچی” نیز همزمان با سینماهای تهران در سینما ۲۲ بهمن رشت اکران می شود.

وی اظهار داشت: سینمای یادشده از پنجم آبانماه با ۲ فیلم “دینامیت” و قهرمان پس از یک سکوت طولانی کرونایی بازگشایی شد و استقبال از فیلم اصغر فرهادی بگونه ای شد که به دلیل ازدحام جمعیت ناچار به تعریف سانس فوق العاده برای این فیلم شدیم.

معاون هنری و امور سینمایی گیلان ادامه داد: استقبال از فیلم قهرمان همچنان ادامه دارد و با توجه به شروع اکران فیلم های تازه، تا زمانی که استقبال مخاطبان از فیلم یادشده ادامه داشته باشد، اکران این فیلم در یک نوبت در سینما ۲۲بهمن رشت ادامه می یابد.

مصباح بیان کرد: استقبال از فیلم فرهادی نشان داد فیلم های اندیشه محور همچنان مورد اقبال جامعه هستند و اهتمام به فیلم های غنی می تواند بار دیگر چراغ کم فروغ سینما را روشن و سینماداران را از ورطه ورشکستگی رها کند.

مدیر سینما ۲۲ بهمن رشت نیز توضیح داد: روز دوشنبه به دلیل اتصال سیم و ایجاد اشکال در سیستم صدای سینما ناچار به یاری از نیروهای آتش نشانی شدیم و به دلیل حفظ امنیت و همچنین شان مخاطبان برای انجام پاره ای تعمیرات ۲ سانس عصر برگزار نشد.

بهنام حسین زاده بروجردی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از فردا چهارشنبه ، فیلم منصور در ۲ نوبت ۱۵ و ۱۷، فیلم کمدی آپاچی در سانس ۱۹ و فیلم قهرمان در نوبت ۲۰ و ۳۰ دقیقه اکران می شود.

وی بیان کرد: با همه اتفاقات ناخوشی که برای سینمای ایران بویژه در محدودیت های کرونایی رقم خورده به آینده سینما خوشبین هستم؛ سینمای فعال در استان نیاز به موضوعاتی دارد که علاوه بر ارگان های فرهنگی، همکاری رسانه و شهرداری ها را می طللبد.

گیلان دارای ۹ سینما با ۱۰ سالن سینمایی است که از سال ۹۸ با هجوم بحران کرونا وضعیت اقتصادی و مخاطب در این سینماها دچار خسران و اختلال شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار