رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رادیو صبا روز جمعه ۲۸ آبان در برنامه «ترین‌ها» به معرفی بهترین فیلم‌های کمدی دهه ۶۰ و ۷۰ می‌پردازد. به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری پخش می شود.‌ فیلم کمدی یکی از ژانرهای […]

رادیو صبا روز جمعه ۲۸ آبان در برنامه «ترین‌ها» به معرفی بهترین فیلم‌های کمدی دهه ۶۰ و ۷۰ می‌پردازد.

به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «ترین‌ها» با اجرای شاهین جمشیدی هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری پخش می شود.‌

فیلم کمدی یکی از ژانرهای فیلم است که در آن از طنز و شوخی استفاده شده است. اینگونه فیلم‌ها به استثنای کمدی سیاه معمولاً پایان خوشی دارند. این گونه قدیمی‌ترین گونه فیلم‌ها شناخته می‌شود. کمدی بر خلاف دیگر ژانرها تکیه بر بازیگران و ستارگان فیلم دارد. به این دلیل بسیاری از هنرمندان استندآپ کمدی وارد صنعت فیلم‌سازی می‌شوند.

بهترین فیلم های کمدی کدام هستند؟ اگر به دنبال تماشای فیلم‌های کمدی هستید، مسلما دنبال لیستی می‌گردید که به معنای واقعی «خنده‌دارترین فیلم‌های جهان» را برای شما قرار داده باشد.

رادیو صبا روز جمعه ۲۸ آبان در برنامه «ترین‌ها» به معرفی بهترین فیلم‌های کمدی دهه ۶۰ و ۷۰ می پردازد و با در نظر گرفتن نظرات کارشناسان این حوزه در تیم ترین‌ها، لیستی از بهترین فیلم‌های کمدی برای شما آماده کرده است، که از بین این لیست بهترین‌ها از نظر مخاطبان انتخاب می شود و در این برنامه معرفی می شود.

در هر برنامه بخش ویژه مخاطبان با نام «زرشک زرین» به بدترین کاندیدا از نظر مخاطبان تعلق می‌گیرد، اجرای این بخش بر عهده شهره احمد وند است.

برنامه «ترین‌ها» روزهای جمعه ساعت ۱۶ به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، اجرای شاهین جمشیدی و نویسندگی فرزانه عرفانی تبار راهی آنتن صبا می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار