رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • پنجشنبه 27 آبان 1400 - 17:21
  • کد خبر : 81995
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اجرای نمایش «بابا آدم» در تالار چهارسوی تئاتر شهر آغاز شد

اجرای نمایش «باباآدم» شامگاه بیست و ششم آبان در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد. به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج شامگاه چهارشنبه بیست و ششم آبان اجرای خود را در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد. لیلی عاج از جمله نویسندگان و […]

اجرای نمایش «باباآدم» شامگاه بیست و ششم آبان در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.

به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، نمایش «بابا آدم» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج شامگاه چهارشنبه بیست و ششم آبان اجرای خود را در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

لیلی عاج از جمله نویسندگان و کارگردانان فعال تئاتر کشورمان است که طی سال های گذشته نمایش‌هایی چون «خواب زمستانی»، «قندخون» و «کمیته نان» را روی صحنه برده است و سال گذشته نیز با نمایش «کجایی ابراهیم» در جشنواره تئاتر فجر حضور داشت.

در نمایش «بابا آدم» که از تاریخ یاد شده ساعت ۱۸:۳۰ به مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه می رود، امیرحسین شفیعی به عنوان تهیه کننده و (به ترتیب ورود صحنه) جواد پورزند، الهام شعبانی، حمید محمدی، سید جواد حسینی، شهروز آقایی پور، مهتاب محسنی، سیامک زین الدینی، رضا جوشنی، رامین قربانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، الهام شعبانی طراح لباس، رضا خضرایی طراح نور، وحدت سرچونی طراح گریم، فرزاد برهمن طراح صدا و موسیقی، عظیم فلاح طراح لوگو تایپ، مریم حاصلی طراح گرافیگ، شهریار اکبریه عکاس، مریم رودبارانی مشاور رسانه ای، محمد حسن درباغی فرد دستیار کارگردان و برنامه ریز، نیلوفر رازمند، کورش شرفی گروه کارگردانی ، مهسا اسماعیل زاده مدیر صحنه هم دیگر عوامل اجرایی نمایش «بابا آدم» هستند.

در خلاصه داستان نمایش «بابا آدم» که با محتوای متفاوت و کمتر تجربه شده ای روی صحنه رفته، آمده است:خلاصه داستان نمایش: «بابا آدم پای دیوار بلا نشسته و یه نفس بچه شو صدا می زنه، اونقدر آجر خورده تو سرش که به گرفتن جنازه پسرش هم رضایت داده و … .»

هم اکنون نمایش های «بانوی محبوب من» به کارگردانی گلاب آدینه در تالار اصلی و «بیماری خانواده میم» به کارگردانی سروش طاهری در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان مخاطبان تئاتر هستند.

اجرای این آثار نمایشی در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت ۵۰ درصدی تالارها و موارد مربوط به فاصله گذاری براساس شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار