رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

عوامل سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی برای فیلمبرداری ادامه سریال راهی خارج از کشور می‌شوند. به نقل از روابط عمومی صداوسیما، عوامل سریال «طلاق» برای ضبط بخش‌ هایی از این سریال به‌ زودی عازم خارج از کشور می‌ شوند. تاکنون بخش اعظمی از صحنه‌ های مربوط به مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی ضبط شده است و […]

عوامل سریال «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی برای فیلمبرداری ادامه سریال راهی خارج از کشور می‌شوند.

به نقل از روابط عمومی صداوسیما، عوامل سریال «طلاق» برای ضبط بخش‌ هایی از این سریال به‌ زودی عازم خارج از کشور می‌ شوند.

تاکنون بخش اعظمی از صحنه‌ های مربوط به مجموعه تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی ضبط شده است و تصویربرداری این سریال تا پایان سال به اتمام می‌ رسد.

رییس سازمان صداوسیما به تازگی در راستای بازدید از پشت صحنه سریال ها، از نزدیک در جریان روند تولید سریال «طلاق» هم قرار گرفت.

برخلاف عنوان «طلاق»، این سریال به مسائل خانوادگی نمی‌ پردازد و موضوع داستان درباره مسائل اجتماعی بحث‌ برانگیز و یک درام سیاسی است که به فسادهای اقتصادی می‌ پردازد.

ازجمله بازیگران این سریال می‌توان به مجید واشقانی، جعفر دهقان، محمدرضا رهبری، حمید گودرزی، شهرام عبدلی، شاهین فرهنگ، مهرداد ضیایی، حمیدرضا هدایتی، فرید قبادی علیرام نورایی، سروش طاهری، امین زارع، بهارمحمدپور، فاطمه الطافی، مجید رحمتی، مهران مرادی، هدیه رضایی، بهناز پورفلاح، بهزاد اقطایی، حسن ولیخانی، حمیدرضا عرب‌سرخی، رامین یحیی‌زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی، مینو شیخان، عسل غروی، علیرضا جلیلی و مهدی شاکریان اشاره کرد.

فیلمبرداری سریال «طلاق» که در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌ شود، از سال ۹۸ شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار