رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

بازیگر سریال «نیسان آبی» از دلایل موفقیت این مجموعه در جذب مخاطبان گفت. سیروس همتی بازیگر سریال نمایش خانگی «نیسان آبی» که از فیلیمو پخش می شود گفت: وقتی فیلمنامه‌ای به من پیشنهاد می‌شود، در ابتدا نگاه می‌کنم کارگردان چه کسی است، چون اینکه چه فیلمسازی می‌خواهد اثر را بسازد برایم بسیار مهم است. برای «نیسان آبی»، […]

بازیگر سریال «نیسان آبی» از دلایل موفقیت این مجموعه در جذب مخاطبان گفت.

سیروس همتی بازیگر سریال نمایش خانگی «نیسان آبی» که از فیلیمو پخش می شود گفت: وقتی فیلمنامه‌ای به من پیشنهاد می‌شود، در ابتدا نگاه می‌کنم کارگردان چه کسی است، چون اینکه چه فیلمسازی می‌خواهد اثر را بسازد برایم بسیار مهم است. برای «نیسان آبی»، من با منوچهر هادی آشنایی قبلی داشتم و در چند کار وی بازی کرده بودم برای همین به خوبی توانایی‌های وی را می‌شناختم و می‌دانستم در کاری که انجام می‌دهد، به شدت حرفه‌ای است.

او افزود: در ابتدا نقش «جهان» در فیلمنامه بسیار کوتاه بود، اما منوچهر‌ هادی به من اطمینان خاطر داد که این نقش در طول کار جان می‌گیرد و من خوشحالم بار دیگر به سخن او اعتماد کرده و نتیجه آن را هم گرفتم.

بازیگر «نیسان آبی» با بیان اینکه بین بازیگران سریال تعامل بسیار خوبی برقرار بود، اظهار کرد: برای موفقیت یک بازیگر، جدا از داشته‌های فنی، عوامل دیگری هم دخیل است از جمله اینکه بازیگران مقابل توانا باشد. در «نیسان آبی» خوشبختانه اکثر هنرمندان از چهره‌های توانای سینما و تلویزیون بودند، به همین دلیل بازی‌ها تا به این اندازه روان و یکدست است.

همتی درباره موفقیت «نیسان آبی» نیز بیان کرد: به گواه آمار، این سریال از هفته اول توانست مخاطبان را به سمت خود جذب کند، به نحوی که در هفته آغازین بیننده خوبی داشت و در هفته‌های بعد بر این تعداد افزوده شد. درباره چرایی این موفقیت نیز باید بگویم طنزی که «نیسان آبی» ارایه می‌دهد، شکلی فاخر دارد و به صورت سخیف سعی ندارد تماشاگر را بخنداند، بنابراین مجموعه توانسته نظر مخاطبان را به سمت خود جلب کند.

این مدرس بازیگری ادامه داد: سریال‌هایی که در آن دهه ۶۰ و ۷۰ نمایش داده می‌شود، مورد پسند تماشاگران قرار می‌گیرد، چون نوستالژی‌ای را در بیننده زنده می‌کند که شیرین و دوست‌داشتنی است. این اتفاق به ویژه در حوزه طنز بسیار خوب جواب می‌دهد.

او در پایان تصریح کرد: کارهایی نظیر «نیسان ‌آبی» نشان می‌دهد برای موفقیت یک اثر، تنها حضور یک سوپراستار مهم نیست بلکه چیزهای دیگری نیز اهمیت دارد. در «نیسان آبی» داشته‌های فنی بازیگران به گونه‌ای است که توانسته‌اند به نقش جان ببخشند. همچنین انتخاب صحیح کارگردان برای هر نقش، به نظرم دلیل دیگری برای موفقیت این سریال است.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار