رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با موضوع پیدا و پنهان سینمای جشنواره‌ای با حضور بهروز افخمی امشب بر آنتن شبکه افق نقش می‌بندد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه تلویزیونی جهان آرا که شنبه‌ها و دوشنبه‌ها زنده از شبکه افق پخش می شود، در تلاش است در گفت‌وگو با کارشناسان و مسئولان، مسائل سیاسی روز را برای مردم تبیین کند. […]

برنامه تلویزیونی «جهان آرا» با موضوع پیدا و پنهان سینمای جشنواره‌ای با حضور بهروز افخمی امشب بر آنتن شبکه افق نقش می‌بندد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه تلویزیونی جهان آرا که شنبه‌ها و دوشنبه‌ها زنده از شبکه افق پخش می شود، در تلاش است در گفت‌وگو با کارشناسان و مسئولان، مسائل سیاسی روز را برای مردم تبیین کند.

این برنامه با تهیه‌کنندگی بهروز یاوری و با اجرای امیرحسین ثابتی، براساس مطالبه‌گری و بیان پرسش های اساسی مخاطبان از مسئولان و روشنگری درباره اتفاقات روز تعریف شده است که این رخدادها عمدتا در بستر سیاسی، اقتصادی و گاهی فرهنگی اتفاق می افتد.

جهان آرا امشب (یک آذر)، با موضوع پیدا و پنهان سینمای جشنواره ای میزبان بهروز افخمی، تهیه‌کننده و کارگردان سینما خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند این برنامه را در ساعت ۲۲ و تکرار آن را روز بعد، ساعت ۱۴:۳۰ از قاب شبکه افق تماشا کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار