رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • چهارشنبه 3 آذر 1400 - 17:02
  • کد خبر : 82517
  • تئاتر
  • چاپ خبر : فیلم‌تئاتر «الیور توییست» در نماوا اکران آنلاین می‌شود

نمایش موزیکال «الیور توییست» به کارگردانی حسین پارسایی به اکران آنلاین می‌رسد. نمایش موزیکال «الیور توییست» به کارگردانی حسین پارسایی اقتباسی از رمان چارلز دیکنز است که برای اولین بار فیلمِ این نمایش موزیکال به صورت اختصاصی در پردیس نماوا اکران می‌شود. در «الیور توییست» هوتن شکیبا، نوید محمدزاده، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، مهناز افشار، امیرکاوه آهنین‌جان و داریوش موفق با همراهی بیش از ۱۰۰ بازیگر و هنرجوی نوجوان ایفای نقش […]

نمایش موزیکال «الیور توییست» به کارگردانی حسین پارسایی به اکران آنلاین می‌رسد.

نمایش موزیکال «الیور توییست» به کارگردانی حسین پارسایی اقتباسی از رمان چارلز دیکنز است که برای اولین بار فیلمِ این نمایش موزیکال به صورت اختصاصی در پردیس نماوا اکران می‌شود.

در «الیور توییست» هوتن شکیبا، نوید محمدزاده، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، مهناز افشار، امیرکاوه آهنین‌جان و داریوش موفق با همراهی بیش از ۱۰۰ بازیگر و هنرجوی نوجوان ایفای نقش کرده‌اند.

هوتن شکیبا برای بازی در نقش «فاگین»، کاندیدای بهترین بازیگر نقش مرد در بخش بین‌الملل سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

نمایش موزیکال «الیور توییست» سال ۱۳۹۶ در تالار وحدت روی صحنه رفت و با استقبال بسیار زیاد مخاطبان روبه‌رو شد. حالا این فیلم-تئاتر برای اولین بار به صورت اختصاصی در پردیس نماوا اکران می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از سه‌شنبه ۲ آذرماه ساعت ۲۰ با خرید بلیت به تماشای این نمایش موزیکال بنشینند.

این برای اولین بار است که از زمان آغاز طرح اکران آنلاین در فروردین ماه ۹۹ تاکنون، یک محصول به صورت انحصاری در یکی از پلتفرم‌های فیلیمو و نماوا اکران آنلاین می‌شود. پیشتر همه فیلم‌هایی که در این دو پلتفرم به اکران آنلاین رسیده بودند، به صورت مشترک در دسترس قرار داشتند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار