رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

اولین اکران مردمی تهران، دوشنبه در سینما آزادی با حضور «سحر دولتشاهی» و «هانیه توسلی» برگزار می‌شود. فیلم سینمایی «آتابای» ساخته «نیکی کریمی» که از چهارشنبه ۳ آذر، اکران خود را در ۱۵۰ سالن سینماهای کشور آغاز کرده، در ۳ روزِ اول نمایش به فروش نیم‌میلیاردی رسید و تا پایان روز یکشنبه این عدد ۷۰۰ […]

اولین اکران مردمی تهران، دوشنبه در سینما آزادی با حضور «سحر دولتشاهی» و «هانیه توسلی» برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی «آتابای» ساخته «نیکی کریمی» که از چهارشنبه ۳ آذر، اکران خود را در ۱۵۰ سالن سینماهای کشور آغاز کرده، در ۳ روزِ اول نمایش به فروش نیم‌میلیاردی رسید و تا پایان روز یکشنبه این عدد ۷۰۰ میلیونی شده است.

اولین اکران مردمی آتابای در «تهران»، روز دوشنبه ۸ آذر ساعت ۱۹:۳۰ در سینما آزادی برگزار می‌شود و در این اکران «هانیه توسلی» بازیگر اولین فیلم نیکی کریمی (یک شب) همراه با «سحر دولتشاهی» و «مه‌لقا می‌نوش» بازیگران آتابای، به تماشای فیلم می‌نشیند.

مراسم افتتاحیه آتابای عصر چهارشنبه ۳ آذر در سینماهای شهر تبریز با حضور نیکی کریمی و بازیگران ترک‌زبان فیلم برگزار شد و استقبال گسترده مردم تبریز از اکران این فیلم، به ۱۴ سانس فوق‌العاده رسید.

به نقل از موسسه بهمن سبز، از ابتدای اعلام پیش فروش آتابای تاکنون، نزدیک به ۳۰ هزار نفر در سراسر ایران بلیت آتابای را خریداری کرده‌اند. عکس از امید صالحی است.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار