رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند کوتاه «پرده» به کارگردانی ایمان بهروزی برای حضور در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی «لاچنو دورو» ایتالیا انتخاب شد. مستند کوتاه «پرده» ساخته ایمان بهروزی به بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی «لاچنو دورو» ایتالیا راه پیدا کرد. این جشنواره در سال ۱۹۵۹ توسط پیر پائولو پازولینی […]

مستند کوتاه «پرده» به کارگردانی ایمان بهروزی برای حضور در بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی «لاچنو دورو» ایتالیا انتخاب شد.

مستند کوتاه «پرده» ساخته ایمان بهروزی به بخش مسابقه فیلم‌های کوتاه چهل و ششمین جشنواره بین‌المللی «لاچنو دورو» ایتالیا راه پیدا کرد. این جشنواره در سال ۱۹۵۹ توسط پیر پائولو پازولینی برای تجلیل از سینمای نئورئالیست راه‌اندازی شد.

این جشنواره از قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم ایتالیاست که چهل‌ و ششمین دوره آن از اول تا هشتم دسامبر برابر با ۱۰ تا ۱۷ آذر در شهر آولینو ایتالیا برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «پرده» ساخته ایمان بهروزی به نمایندگی از ایران و آلمان در این رویداد حضور دارد.

«پرده» پیش از این به جشنواره‌های DMZ کره‌جنوبی، نایسه آلمان، جشنواره فیلم پارنو استونی و بانکوک‌تای تایلند راه یافته بود.

این فیلم مستند که محصول مشترک ایران و آلمان است از دریچه نگاه یکی از ساکنان یک خوابگاه دانشجویی در دوران قرنطینه در آلمان روایت می‌شود.

در مستند «پرده»، ایمان بهروزی تهیه‌کننده، کارگردان و تصویربردار، مهدی باقری تدوینگر، رضا تیموری توازن نور و رنگ و احسان افشاریان به عنوان صداگذار همکاری داشته‌اند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار