رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

«قصیده گاو سفید» جایزه بهترین فیلم داوران آکادمیک جشنواره جنایات و مکافات استانبول را از آن خود کرد. فیلم سینمایی قصیده گاو سفید به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود در بخش مسابقه جشنواره جنایات و مکافات استانبول حضور داشت و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم داوران آکادمیک از […]

«قصیده گاو سفید» جایزه بهترین فیلم داوران آکادمیک جشنواره جنایات و مکافات استانبول را از آن خود کرد.

فیلم سینمایی قصیده گاو سفید به کارگردانی بهتاش صناعی‌ها و مریم مقدم و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی در ادامه موفقیت‌های بین‌المللی خود در بخش مسابقه جشنواره جنایات و مکافات استانبول حضور داشت و موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم داوران آکادمیک از این جشنواره شد.

این پنجمین جایزه بین‌المللی فیلم قصیده گاو سفید است که پیش از این موفق به دریافت جایزه تماشاگران از هفتاد و یکمین جشنواره فیلم برلین، تقدیرنامه ویژه هیئت داوران جشنواره زوریخ و جایزه بهترین فیلم جشنواره فرایشتاد اتریش شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمد است: مینا زنی سی و پنج ساله که شوهرش به علت قتل عمد قصاص شده، اکنون زندگی سخت و بی رمقی را می گذراند. این شرایط زمانی پیچیده تر می‌شود که مردی نزد پلیس آمده با ارائه شواهد، اعترافاتی می کند زندگی مینا را در مسیری جدید قرار می دهد.

مریم مقدم، علیرضا ثانی فر، لیلی فرهادپور، فرید قبادی، فرید ازقندی، ماهور احمدی، زهرا پرهون، ابراهیم گله دارزاده، سمیه برجی، مهدی پیله وری، ماندانا معزی پور، سمکو روشنی، ساچلی تاجبخش، آوین پوررئوفی، پوریا رحیمی سام، سوده ازقندی، امیر شریعت بازیگران فیلم سینمایی قصیده گاو سفید هستند.

این فیلم در سینماهای اسپانیا اکران شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار