به نقل از روابط‌عمومی برنامه، سیزدهمین قسمت از برنامه «بی چارچوب» امشب شنبه ۱۳ آذرماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار خواهد رفت.

مدتی پیش خبری در رسانه‌ها منتشر شد که نتفلیکس با تغییر رویکرد فعالیت‌های پیشین خودش، عرضه سرویس بازی‌های موبایلی خود را برای اندروید آغاز کرد و کاربران iOS هم به‌زودی به خدمات گیمینگ این شرکت دسترسی پیدا می‌کنند.

برنامه «بی چارچوب» در این قسمت در پرونده‌ای ویژه سعی کرده با بررسی تجربه نتفلیکس و تجربه‌های جهانی دیگر، به موضوع چابک‌سازی سازمان‌های فرهنگی رسانه‌ای که این روزها در کشور خودمان هم محل بحث و گفتگو است، بپردازد. موضوعی که به طور خاص پس از انتصاب رؤسای صداوسیما، حوزه هنری و سازمان‌های هنری رسانه‌ای به‌صورت یک مطالبه جمعی دیده می‌شود.

مهمانان این پرونده، محمدصادق باطنی و سجاد مهرگان هستند که از کارشناسان رسانه‌ای فرهنگی به‌حساب می‌آیند، دراین‌بین میلاد عرفان‌پور نیز به معرفی کتاب هفته پرداخته و امین منتظری و علی فرهمند هم کارشناسان دیگر این قسمت برنامه هستند.

«بی چارچوب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک حامد مهربانی و احسان حسینی و با اجرای جواد مولانیا، هر هفته شنبه‌ها ساعت ۲۳ از شبکه چهار روی آنتن می‌رود و به موضوعات مختلف حوزه ادب و هنر با نگاهی انتقادی و مطالبه‌گر می‌پردازد.

منبع: سوره سینما