رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اشتراک پلتفرم فیلمنت همزمان با انتشار برنامه «یازده» گران شد. همزمان با انتشار تازه‌ترین برنامه اختصاصی پلتفرم فیلمنت، هزینه اشتراک این پلتفرم بالا رفت. انتشار برنامه فوتبالی «یازده» از پنجشنبه ۴ آذرماه در پلتفرم فیلمنت آغاز شد و تقریبا همزمان با انتشار قسمت اول این برنامه، هزینه اشتراک یک ماهه این پلتفرم به ۹۹ هزار تومان افزایش یافت. هم‌اکنون هزینه […]

اشتراک پلتفرم فیلمنت همزمان با انتشار برنامه «یازده» گران شد.

همزمان با انتشار تازه‌ترین برنامه اختصاصی پلتفرم فیلمنت، هزینه اشتراک این پلتفرم بالا رفت.

انتشار برنامه فوتبالی «یازده» از پنجشنبه ۴ آذرماه در پلتفرم فیلمنت آغاز شد و تقریبا همزمان با انتشار قسمت اول این برنامه، هزینه اشتراک یک ماهه این پلتفرم به ۹۹ هزار تومان افزایش یافت.

هم‌اکنون هزینه اشتراک یک ماهه فیلمنت با فیلیمو برابر است و از نماوا که ۹۵ هزار تومان برای اشتراک یک ماهه دریافت می‌کند، ۴ هزار تومان گران‌تر است.

این در حالی است که فیلمنت این روزها ۲ برنامه اختصاصی «فیلم خوره» و «یازده» را در حال پخش دارد و در سال ۱۴۰۰، سریال «آنها» و برنامه «شب آهنگی» را نیز منتشر کرده است.

فیلمنت در عین حال بین ۲۰ تا ۵۰ درصد تخفیف ثابت برای پلن‌های مختلف اشتراک در نظر گرفته که بدون کد تخفیف، به مخاطبان ارایه می‌شود. مشخص نیست تخفیف ثابت این پلتفرم، تا چه زمانی در دسترس کاربران خواهد بود.

پلتفرم فیلمنت همچنین اعلام کرده که تا پایان آذرماه، تماشای برنامه فوتبالی «یازده» برای مخاطبان رایگان خواهد بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار