رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نمایش «خواستگاری» اثر آنتوان چخوف توسط بازیگران سرشناس بوشهر در استودیو صدای بخشو اجرا شد. به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در چهل وسومین شب سینمایی سینما روباز داریوش، به همت انجمن سینمای جوانان استان بوشهر برای نخستین بار نمایش‌خوانی با حضور جمع کثیری از هنرمندان تئاتر و سینما اجرا شد و در […]

نمایش «خواستگاری» اثر آنتوان چخوف توسط بازیگران سرشناس بوشهر در استودیو صدای بخشو اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در چهل وسومین شب سینمایی سینما روباز داریوش، به همت انجمن سینمای جوانان استان بوشهر برای نخستین بار نمایش‌خوانی با حضور جمع کثیری از هنرمندان تئاتر و سینما اجرا شد و در ادامه از بازیگران و کارگردان این اثر قدردانی به‌عمل آمد.

محسن مکاری کارگردان و برگردان بوشهری متن نمایش درباره این نمایش‌خوانی گفت: این نمایشنامه طنز با بازنگری در جغرافیای متن برای اجرای صوتی آماده شد که به خوبی بازیگران با لهجه بوشهری توانستند با ایجاد فضایی متفاوت به ایفای نقش بپردازند. مکاری افزود: حشمت غضنفر، جهانشیر یاراحمدی و اسما یوسف‌پور، پس از یک هفته تمرین مداوم، توانمندی خود را با خوانش متن جلو دوربین ببرند.

عبدالرحمن برزگر مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در این باره گفت:  اثری ماندگار خواهد شد که از مجموعه‌های مختلف هنری بهره برده باشد و انجمن سینمای جوان این افتخار را دارد که از هنرمندان حوزه‌های غیر از سینما نیز بهره برده تا آثاری مانا را تولید نماید. وی افزود: هرچند که در تولید این اثر سختی‌هایی وجود داشت از جمله صدا برداری، فیلم‌برداری و تدوین که به آسانی بدست نیامده، ولی به یمن همکاری عاشقانه هنرمندان سینمای جوان به ویژه آریو انصاری،علی احمدی، محسن مکاری و کریم جوکار این اثر تولید شد.

برزگر در پایان سخنانش گفت: هنرمندان متعادل کننده جامعه و نفس‌های تازه مردم تلقی می‌شوند که لازم است همه جانبه از این مهم حفاظت شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار