رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از  سازمان هنری‌رسانه‌ای «اوج»، همزمان با ادامه تصویربرداری سریال تاریخی «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، از جدیدترین تصویر بیژن بنفشه‌خواه در این اثر منتشر شد. حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، علی دهکردی، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از  سازمان هنری‌رسانه‌ای «اوج»، همزمان با ادامه تصویربرداری سریال تاریخی «مستوران» به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی عطا پناهی، از جدیدترین تصویر بیژن بنفشه‌خواه در این اثر منتشر شد.

حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، علی دهکردی، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی‌پور، رابعه اسکویی، صفا آقاجانی، مزدک رستمی، رسول نقوی، حامد محمودی و جواد انصافی از جمله بازیگرانی‌اند که مقابل دوربین «مستوران» قرار گرفته‌اند.

«مستوران» که محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است، تصویربرداری خود را در شهرک مستوران سپری می‌کند و همزمان با تدوین توسط حسن حسن دوست، محمد برادران ساخت جلوه‌های ویژه را آغاز کرده و بزودی از رسانه ملی پخش خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار