رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

طبق اعلام رسمی، دنباله فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» در راه است.  به نقل از ورایتی، به صورت رسمی اعلام شد که یک دنباله بر فیلم مارولی «شانگ چی و افسانه ده حلقه» ساخته می شود. قرار است دستین دنیل کرتون نیز به عنوان کارگردان و نویسنده به این فیلم برگردد. فیلم «شانگ چی» در […]

طبق اعلام رسمی، دنباله فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» در راه است.

 به نقل از ورایتی، به صورت رسمی اعلام شد که یک دنباله بر فیلم مارولی «شانگ چی و افسانه ده حلقه» ساخته می شود. قرار است دستین دنیل کرتون نیز به عنوان کارگردان و نویسنده به این فیلم برگردد.

فیلم «شانگ چی» در روز کارگر امسال منتشر شد و تا به این لحظه با فروش ۲۲۴٫۵ میلیون دلاری اش در بازار داخلی آمریکا لقب پرفروش ترین فیلم روی پرده را در اختیار دارد. این فیلم به عنوان اولین اثر مارول که قهرمانش و همینطور اغلب بازیگرانش آسیایی هستند شناخته می شود.

«شانگ چی» در بازار گیشه جهانی نیز ۴۳۱٫۹ میلیون دلار فروش داشته است.

کوین فایگی رییس مارول درباره بازگشت دستین دنیل کرتون به این فیلم گفت: دستین یک همکار شگفت‌انگیز است که دید و مهارت منحصربه‌فردی را به فیلم «شانگ چی و افسانه ده حلقه» آورد.

او در ادامه تاکید کرد: از گسترش رابطه‌مان با دستین دنیل کرتون هیجان‌زده ایم و بی صبرانه منتظر آغاز مجدد این همکاری هستیم.

دستین دنیل کرتون در کنار ساخت دنباله «شانگ چی» قرار است یک سریال مارولی نیز برای دیزنی پلاس بسازد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار