رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

باربارا براکلی بار دیگر تاکید کرد که جیمز باند بعدی زن نیست و قطعا یک مرد بریتانیایی است. به نقل از ایندی وایر، باربارا براکلی تهیه کننده فیلم های «جیمز باند» درباره بازیگر بعدی نقش جیمز باند تنها این موضوع را با تاکید اعلام کرد که جیمز باند بعدی زن نیست و قطعا یک مرد بریتانیایی است. براکلی در […]

باربارا براکلی بار دیگر تاکید کرد که جیمز باند بعدی زن نیست و قطعا یک مرد بریتانیایی است.

به نقل از ایندی وایر، باربارا براکلی تهیه کننده فیلم های «جیمز باند» درباره بازیگر بعدی نقش جیمز باند تنها این موضوع را با تاکید اعلام کرد که جیمز باند بعدی زن نیست و قطعا یک مرد بریتانیایی است.

براکلی در این رابطه به هالیوود ریپورتر گفت: فکر می‌کنم جیمز باند بعدی یک مرد خواهد بود، زیرا گمان نمی‌کنم یک زن باید این نقش را بازی کند. من معتقدم برای زنان باید کاراکتر و شخصیت ساخت، نه اینکه آنها نقش‌های مردان را بازی کنند.

این تهیه کننده افزود: فکر نمی‌کنم نقش‌های عالی به اندازه کافی برای زن ها وجود داشته باشد، برای من اما بسیار مهم است که برای زنان فیلم‌هایی درباره خودشان بسازیم.

براکلی تاکید کرد: جیمز باند باید بریتانیایی باشد، بنابراین آن بریتانیایی هم می تواند از هر قومیت یا نژادی باشد.

تهیه کننده فیلم های «جیمز باند» همینطور اشاره کرد که درهای فیلم بعدی، روی کری فوکوناگا کارگردان قسمت آخر باز است و او می تواند به فیلم برگردد. براکلی در این باره گفت: ما کری (فوکوناگا) را دوست داریم، او یک کار استثنایی انجام داده است. ما دوست داریم دوباره با او کار کنیم.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار