رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر؛ کارگردان «قصه‌های بازار» گفت: حضور افراد جدید و استعدادهای نوظهور، در هر دوره می‌تواند جشنواره فیلم فجر را بیش از پیش غنی کند. «عبداله علیمراد» کارگردان باسابقه سینمای پویانمایی که در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، درباره حضور در این […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر؛ کارگردان «قصه‌های بازار» گفت: حضور افراد جدید و استعدادهای نوظهور، در هر دوره می‌تواند جشنواره فیلم فجر را بیش از پیش غنی کند.
«عبداله علیمراد» کارگردان باسابقه سینمای پویانمایی که در چهاردهمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، درباره حضور در این دوره جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: بیشترین حضور جشنواره‌ای من به عنوان فیلمساز فعال در حوزه انیمیشن به جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجونان برمی‌گردد و در همه این سال‌ها، کم‌تر افتخار حضور موفق در جشنواره فیلم فجر را پیدا کردم.
او ادامه داد: سال ۷۴ و دوره چهاردهم جشنواره با فیلم انیمیشن «قصه‌های بازار» در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کردم که مورد استقبال مردم و کارشناسان قرار گرفت.
علیمراد اظهار کرد: به عنوان یک دوستدار جشنواره فیلم فجر، خاطرات زیادی از فیلمسازان بزرگ و فیلم‌های به‌یادماندنی آنها دارم و خاطرات جذابی از حضور در ادوار جشنواره فیلم فجر در ذهن من ثبت شده است.
این کارگردان فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، درباره چشم‌انداز برپایی چهلمین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: اعتبار جشنواره‌ها به حضور فیلمسازان توانا و پیشکسوت است، اما حضور افراد جدید یا بهتر است بگوییم «حضور استعدادهای نوظهور» می‌تواند جشنواره را بیش از پیش غنی کند.
چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی به دبیری مسعود نقاش‌زاده از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار