رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

با دو ساله شدن برنامه «هفتگ» رادیو جوان، عوامل سعی کرده اند که با تغییراتی که در برنامه ایجاد می کنند مخاطبان بیشتری را جذب کرده و راضی نگه دارند. حسین خلیل‌نژاد تهیه‌کننده برنامه رادیویی «هفتگ» رادیو جوان درباره این برنامه که امسال دو ساله شد، گفت: برنامه‌های تفریحی و سرگرمی رادیویی معمولا در پی ایجاد […]

با دو ساله شدن برنامه «هفتگ» رادیو جوان، عوامل سعی کرده اند که با تغییراتی که در برنامه ایجاد می کنند مخاطبان بیشتری را جذب کرده و راضی نگه دارند.

حسین خلیل‌نژاد تهیه‌کننده برنامه رادیویی «هفتگ» رادیو جوان درباره این برنامه که امسال دو ساله شد، گفت: برنامه‌های تفریحی و سرگرمی رادیویی معمولا در پی ایجاد لحظات مفرحی برای مخاطبان خود هستند و در کنارش اطلاعاتی را هم به مخاطبان اضافه می کنند. مسابقه‌های برنامه رادیویی «هفتگ» هم با همین سیاست تولید می‌شود البته استقبال گسترده مخاطبان با وجود اینکه برنامه «هفتگ» هیچ جوایزی را برای شرکت کنندگان در نظر نگرفته است، نقطه قوت برنامه است که این مساله از اعتماد و ارتباط مناسب ما با مخاطبان نشات می گیرد.

وی افزود: ارتباط ما با مخاطبان برنامه رادیویی «هفتگ»، عمدتا از طریق فضای مجازی و سامانه پیامکی برنامه است که خوشبختانه از اولین روز شروع برنامه، استقبال مردم بسیار قابل توجه بود. مخاطبان بدون هیچ چشم داشتی در برنامه مشارکت می‌کنند و از نظر من، علت این اتفاق در برنامه، می‌تواتد حضور پرشور جوانان دهه هفتادی و هشتادی در برنامه‌ها و مسابقات باشد.

تهیه کننده برنامه رادویی «هفتگ» درباره تغییر و تحولات برنامه با گذشت دو سال از پخش آن بیان کرد: در تغییر و تحولات برنامه «هفتگ» هیچگاه به ابلاغیه های مدیران شبکه اتکا نکردیم و همیشه با پشتوانه‌ اتاق فکر برنامه، سعی داشتیم که به تغییر و تحول در برنامه فکر کنیم و این تغییر و تحولات در جهت تهیه و تولید یک برنامه خوش ریتم و متناسب با ذائقه مخاطبان، صورت بگیرد.

وی ادامه داد: تغییر و تحولات برنامه، عموما در تنوع آیتم‌ها، حضور کاراکترهای متفاوت و بازیگران جدید در آیتم‌های نمایشی بوده است. همچنین ریتم مناسب، اولویت اول برنامه است، برای اینکه مخاطب بتواند به بهترین شکل ممکن با برنامه ارتباط برقرار کند.

خلیل‌نژاد درباره جنس تغییرات این برنامه گفت: تقریبا در سه ماه گذشته، تغییر و تحولات بیشتری در برنامه صورت گرفته است؛ از تغییر مجری ثابت برنامه که ما از ابتدای «هفتگ» از حضور خانم راضیه سادات هاشمی، استفاده می‌کردیم که با تصمیم مدیران شبکه و تیم برنامه، آقای مهدی مفیدی به عنوان مجری ثابت برنامه انتخاب شدند که حضور این مجری جوان در برنامه به تنهایی باعث بالا رفتن ریتم برنامه شد که مخاطبان برنامه هم از این اتفاق تا به الان راضی بوده اند.

وی افزود: قدم بعدی برنامه در روند تغییر و تحولات، تغییر نویسندگان برنامه است که باز هم به بالا رفتن ریتم برنامه و تنوع آیتم‌ها، کمک کرد؛ حضور بازیگران جدید هم اتفاق‌های مثبت دیگری بود که در برنامه ما صورت گرفت.

این تهیه‌کننده در پایان به مهم‌ترین تحول در برنامه اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد روزهای پخش برنامه، آخرین و مهم‌ترین اتفاق در تحولات برنامه است. برنامه «هفتگ» که ابتدا در روزهای جمعه، از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح پخش می‌شد، از اوایل دی ماه، در روزهای پنجشنبه و جمعه در همان ساعت، ۹ تا ۱۱ روی آنتن شبکه رادیویی جوان، موج FM ردیف ۸۸، می‌رود.

همچنین مهدی مفیدی مجری و گوینده برنامه رادیویی «هفتگ» با توجه به رکوردی که برنامه در هفته‌های گذشته ثبت کرده است، گفت: تغییر و تحولاتی که برنامه در هفته‌های گذشته صورت داده است، باعث شده که مخاطبان در فضای مجازی، بیشتر ما را دنبال کنند. این اتفاقات باعث شده که رکورد پیام‌های فضای مجازی و همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۸۸۱ را در ویژه برنامه‌های صبحگاهی پنجشنبه و جمعه از آن خود کنیم. این اتفاق ناشی از ارتباط مستقیم ما با مردم است که به تازگی با حضور امیر بیشه مدیر جدید فضای مجازی و نویسنده برنامه مخاطبان ارتباط بسیار نزدیکی را با برنامه برقرار کرده اند.

این مجری در پایان درباره شاخصه‌ برنامه‌ موفقی که با ریتم مناسب با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند، بیان کرد: بزرگترین شاخصه برای اینکه یک برنامه، نزدیک باشد به یک برنامه پرنشاط صبحگاهی، مدیریت و تهیه کنندگی برنامه است. برنامه‌ای که بتواند آیتم‌های دقیق و متنوع، همراه با ماجراها و داستان‌های مختلف را با اجرای مناسب به مخاطبان ارائه دهد.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار