رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

غیبت مایکل گمبون بازیگر نقش آلبوس دامبلدور در ویژه برنامه «هری پاتر» واکنش هایی را در بین هواداران این مجموعه سینمایی برانگیخت. به نقل از ایندین‌اکسپرس، ویژه برنامه بیستمین سالگرد «هری پاتر» که طرفدارانش مدت ها انتظارش را می کشیدند، سرانجام روز گذشته یک ژانویه پخش شد. در این ویژه برنامه اغلب ستاره های این […]

غیبت مایکل گمبون بازیگر نقش آلبوس دامبلدور در ویژه برنامه «هری پاتر» واکنش هایی را در بین هواداران این مجموعه سینمایی برانگیخت.

به نقل از ایندین‌اکسپرس، ویژه برنامه بیستمین سالگرد «هری پاتر» که طرفدارانش مدت ها انتظارش را می کشیدند، سرانجام روز گذشته یک ژانویه پخش شد.

در این ویژه برنامه اغلب ستاره های این مجموعه سینمایی از دانیل ردکلیف و اما واتسون و روپرت گرینت تا گری الدمن، تام فلتون، جیسون آیزاک و هلنا بونام کارتر حضور داشتند. با این حال غیبت یکی از بازیگران نقش های اساسی این فیلم یعنی مایکل گمبون که نقش آلبوس دامبلدور را در ۶ فیلم این مجموعه سینمایی بازی کرده بود، واکنش هواداران «هری پاتر» را برانگیخت.

از نکات عجیب ویژه برنامه «هری پاتر» اینکه گمبون که نقش دامبلدور را از ریچارد هریس فقید در فیلم های «هری پاتر» دریافت کرده بود، حتی در راش های پخش شده از قسمت های قبلی هم حضور نداشت و به ندرت نیز از او نام برده می شد.

این اتفاق موجب شد در همین ۲۴ ساعت، خیلی از هواداران «هری پاتر» به نادیده گرفتن کلی این بازیگر واکنش نشان دهند. خیلی ها در توییتر این سوال را مطرح کردند که آیا داستانی پشت غیبت محسوس گمبون وجود دارد یا نه؟

یکی از کاربرها در توییتر نوشت: عجیب است بازیگرها در ویژه برنامه بارها از ریچارد هریس یاد کردند ولی به سختی نامی از گمبون می بردند، چه اتفاقی افتاده است.

البته گمبون تنها غایب این ویژه برنامه نبود، مگی اسمیت بازیگر و جی کی رولینگ نویسنده این اثر نیز دیگر شخصیت های برجسته غایب این ویژه برنامه بودند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار