«آخرین ستاره‌های سینما» نام نکوداشتی پل نیومن و جوآن وودوارد است که ایثن هاک آن را برای شبکه اچ بی او مکس و سی‌ان‌ان پلاس خواهد ساخت. این برنامه شامل مصاحبه‌هایی با ستارگان هالیوود نظیر جرج کلونی، اسکار آیزاک، لارا لینی و زوی کازان است. آنها درباره زندگی و دستاوردهای هنری این دو ستاره سینمای کلاسیک صحبت می‌کنند.

دختر این زوج دو سال پیش نزد ایثن هاک رفته و از او می‌خواهد تا مستندی درباره پدر و مادرش بسازد. هسته مرکزی مستند درباره آخرین پروژه پل نیومن قبل از فوتش در سال ۲۰۰۸ است. پل نیومن از استوارت استرن همکار قدیمی‌اش خواسته بود تا با الیا کازان، سیدنی لومت، کارل مالدن، سیدنی پولاک، گور ویدال، جکلین ویت و عده‌ای دیگر درباره زندگی‌شان مصاحبه کند. او با خود نیومن درباره دوران جوانی، عشق، رابطه‌اش با وودوارد و اسکات پسر مرحومش نیز مصاحبه کرد.

اسکورسیزی این پروژه را تهیه خواهد کرد. او به همراه ملانی گریفیث و سلی فیلد نیز درباره ستارگان کلاسیک مصحبه کرده است.

ایثن هاک درباره ساختن این پروژه گفت: کنکاش در زندگی پل نیومن و وودوارد بسیار بیشتر از آنچیزی که می‌پنداشتم لذت‌بخش بود. فعالیت‌های بشردوستانه و فعالیت هنری آنان نماد یک زندگی با معنا است.

امی انتلیس معاون بخش توسعه استعداد و محتوای شبکه سی‌ان‌ان گفت: ایثن هاک بهترین گزینه برای ساخت این اثر بود. زاویه دید بهترین قاب از زندگی پل نیومن و جوآن وودوارد را به نمایش گذاشته است.

منبع: سوره سینما