رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

سرانجام بعد از سه سال فیلم سینمایی «آینده» که روایت‌گر یک قصه ملتهب اجتماعی است، در مسیر اکران قرار گرفت. به نقل از پروژه فیلم سینمایی آینده، این اثر به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان سرانجام بعد از سه سال قرار است با دریافت پروانه نمایش اکران شود. آینده پیش از شروع پاندمی کرونا و تعطیلی سینماها قرار […]

سرانجام بعد از سه سال فیلم سینمایی «آینده» که روایت‌گر یک قصه ملتهب اجتماعی است، در مسیر اکران قرار گرفت.

به نقل از پروژه فیلم سینمایی آینده، این اثر به نویسندگی و کارگردانی امیر پورکیان سرانجام بعد از سه سال قرار است با دریافت پروانه نمایش اکران شود.

آینده پیش از شروع پاندمی کرونا و تعطیلی سینماها قرار بود روی پرده برود اما به دلیل سوژه اجتماعی حساس و موضوع ملتهبی که دارد، امکان نمایش پیدا نکرد.

فیلم سینمایی آینده داستان زنی به نام مریم و با بازی پانته آبهرام است که با بروز اتفاقی در زندگی اش در مسیر پرتلاطمی قرار می‌گیرد.

این فیلم بعد از تدوین مجددی که داشت به تازگی تقاضای پروانه نمایش داد تا با دریافت مجوز اکران در اولین فرصت و بعد از پایان جشنواره فیلم فجر روی پرده برود.

در کنار پانته‌آ بهرام، کامبیز دیرباز، شهرام قائدی، نیما شعبان نژاد، علی استادی، شیرین یزدان بخش، لادن ژاوه‌وند، بهاره افشاری و امیر جعفری از جمله بازیگران فیلم آینده هستند.

فیلم آینده به تهیه کنندگی سید ضیا هاشمی و سرمایه گذاری سیاوش امین پور تهیه و تولید شده است.

برخی از عوامل این فیلم را نویسنده، کارگردان و تدوین: امیر پور کیان، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، موسیقی متن: کارن همایونفر، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: آبتین برقی، طراح لباس: آزاده قوام، مدیر صدابرداری:  بابک نیازی ،طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق تشکیل می دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار