رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
رضا یزدانی به گروه بازیگران اضافه شد

«دختری با لباس ارغوانی» کلید خورد

فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» در تهران مقابل دوربین رفت. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» به نویسندگی و کارگردانی خداداد جلالی و تهیه‌کنندگی محمد نشاط از چند روز گذشته در تهران آغاز شده و گروه در حال حاضر در لوکیشنی واقع در […]

فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» در تهران مقابل دوربین رفت.
به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «دختری با لباس ارغوانی» به نویسندگی و کارگردانی خداداد جلالی و تهیه‌کنندگی محمد نشاط از چند روز گذشته در تهران آغاز شده و گروه در حال حاضر در لوکیشنی واقع در منطقه حکیمیه تهران حضور دارند.


رضا یزدانی خواننده شناخته شده عرصه موسیقی به تازگی به این پروژه پیوسته و با انجام تست گریم مقابل دوربین رفته است. سامان صفاری، سمانه نصری، علیرضا استادی، پوریا پورسرخ، قربان نجفی، حدیث فولادوند، شهین تسلیمی، ماهرخ رضاپور، فائزه کرمی، فرناز فضلی، مبینا زیدی و زهرا شعبان‌نژاد و (با حضور) فریبا متخصص و راویش زیدی از سینمای هندوستان، دیگر بازیگران این فیلم هستند. ظرف روزهای آتی قرار است یکی – دو بازیگر دیگر نیز به این فیلم اضافه شوند.


«دختری با لباس ارغوانی» مضمونی عاشقانه دارد و بخش عمده آن در یک اتوبوس در حال حرکت فیلمبرداری می‌شود.
دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارت هستند از: سرمایه‌گذار: محسن قلعه‌ای، مدیر تولید: امیر مقدس، جانشین تولید: مجید منفرد، مدیر پروژه: مهران قدکچیان، مدیر فیلمبرداری: شاهین طوفان، طراح گریم: مهری شیرازی، صدابردار: عباس رستگاری‌پور، طراح مویسقی متن: داریوش تقی‌پور، طراح صحنه و لباس: اسماعیل مقصودی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: حامد شریفی‌نیا، طراح حرکات موزون: زهرا شعبان‌نژاد، امور بین‌الملل: مژده افشار، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: سهیلا جعفری، مدیر تدارکات: مهدی شاهمرادی، مجری طرح: موسسه هزاره هنر هفتم و مهدی صدیقیان، امور مالی: حمیدرضا نوری.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار